Hvor lenge har dere vært på hifisentralen/audioforum

Hvor lenge har dere vært på Sentralen/audioforum

  • 1 år

    Stemmer: 0 0.0%
  • 5 år

    Stemmer: 0 0.0%
  • 10 år

    Stemmer: 0 0.0%
  • ?

    Stemmer: 0 0.0%

  • Totalt antall stemmer
    0

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Innlegg
830
Antall liker
3
2003 førstegang registrert, ja det har vert mange timer på dette forumet, av og til noe mye men slik er det vel når man først har blitt litt "hekta" på noe

Mvh
Geir
 

Finn M

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.09.2008
Innlegg
1.492
Antall liker
842
Torget vurderinger
6
OKA skrev:
Finn M skrev:
Har gjort litt reserach på gamle Hifisentralen. Mitt gamle nick ble opprettet den 22. april 2001.....

OKA skrev:
Jeg var på hififorum for 10 år siden og, men da og tidligere var det Lyd&Bilde som hadde den aktive gjengen.
aktiv og aktiv.... kvantitet er ikke alt...!
Husker de stort sett besto av to leirer. Den ene som mente Cerwin Vega var toppers og den andre som bare ropte Kappa! Kappa! Kappa! ;D
Hei, hvordan fant du den gamle hifisentralen? Da var det slik jeg husket at det ble nyregistering i 2002?

Den gamle gjengen på lyd&bilde var samme som dro over til audioforum og tilslutt til hifisentralen. Jeg husker deg som en av dem, når campingsesongen var stille var du svært aktiv. Grace, Magica, Ivar Løkken, Sødal, Ace (som var hustroll), Tveakman og en del som undertegnede som var mindre aktive, var den "gamle gjengen". Lyd og bilde fortsatte etter flyttingen men da var det vel slik du husker om kappa vs vega. Det var en som ikke fikk med seg skiftet pga reise og fortsatte der nesten mutters alene. Hvem var det? Sødal?
Etter det jeg kan se, drev litt research i formiddag, så ble den nye Hifi Sentralen dratt igang den 10.februar 2002. En del (de fleste?) av de gamle medlemmene ble automatisk dratt med over og fikk registreringsdato 10. februar 2002. Noen måtte likevel registrere seg på nytt etter det jeg husker....
Jeg logget meg inn på gamle Hifi Sentralen og bladde tilbake i diskusjonene og fant meg selv ;D og kunne der lese av registreringsdatoen på det gamle forumet. Slik var det...

At jeg var litt mere aktiv vår og høst? Jo, slik er det når man sitter 10 mil fra anlegget og ikke har fått spilt "some decent music" på et par måneder... Man får litt abstinenser... og så slenger man inn et innlegg isteden... ::)

Den gamle Hifi Sentralen fant jeg her: Her er linken til en del av de eldste diskusjonene under Hifi Generellt:
http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB.cgi/YaBB.cgi?board=hifi1;action=messageindex;start=11480
 

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Innlegg
311
Antall liker
0
Se da var innlegget mitt slettet igjen. Rart at man ikke skal kunne være uenig med moderatorene her inne uten å bli sensurert. Saklig argumentasjon var fremlagt også. ???

Kan ikke se at slik hersketeknikk gagner folket overhodet.

Synd og skam! :p

Og totalt udemokratisk
 
Topp Bunn