Hvor kjøper jeg strømper for DIY power cabler?

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Antall liker
3
Hei,

Holder på med å lage til FAT LMC power kabler (det riktige er vel å si at jeg har delegert bort jobben :)) men uansett så ser jeg at jeg går "short" for strømpe til å dekke over den gråe kabelen.
Dette medfølgte det partiet med FAT LMC jeg kjøpte, og jeg har tidligere fått en adresse til de som selger slike strømper men det finner jeg ikke igjen.

Noen som har en nettadresse til meg slik at jeg kan få bestilt opp det jeg trenger.

god helg,

Mvh
Geir

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Antall liker
3.660
Torget vurderinger
3
elfa.se

svensk adresse , men de har norsk butikk også.

R

Rolf_Da!

Gjest
Viablue sine, som Halux linker til, er fine. Beregn litt krymp på lengden grunnet tykkelsen på FAT LMC.

BR
R

GFE

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2003
Antall liker
3
RoDa skrev:
Viablue sine, som Halux linker til, er fine. Beregn litt krymp på lengden grunnet tykkelsen på FAT LMC.

BR
R
Hei,

Jeg bestilte via en som sente en PM etter denne tråden, har laget til to stk "sorte" og bør nesten ha like.

Ellers ønsker jeg å takke deg for en superb billed presentasjon hvordan man lager til disse kablene.
Har ellers koblet til skjerm i stikk kontakt ende, men litt i tvil siden det er sprikende meninger og jeg ikke har jord på den egne kursen jeg bruker til hifi anlegget.

Mvh
Geir

R

Rolf_Da!

Gjest
Takker

Ikke bry deg så mye om det lille spriket på HFS, det er gjengs oppfatning om kobling av skjerm i "avsenderenden" dvs veggen. ;)

R

Topp Bunn