Hei TorePHønndjevelen og dere andre: Nå er jeg medlem på ordentlig, som dere! I fare for å bli langtekkelig, vil jeg likevel si at dere ikke aner hva dere og forumet har betydd for en mann som fikk en knekk og trengte tid for å komme til hektene! Kranglene om kabler, fine diskusjoner, vennligheten, tkl sine flotte naturbilder og pickuper osv. osv! Her inne er det noe for alle! Ikke minst meg! Så fortsett debattene, små stridigheter, vennskap, klapp på skulderen, godord om anlegg etc! Dette er et "samfunn" t.o.m. FN kunne lære av! Jeg er en av dere! Mvh ToreP
Joda.Håper du tok den, Psybient!
Radio er flott. Går greit med internettradio her på streamern.Hei, Psybient! Den såkalte "Tandberg-lyden" forbinder jeg alltid med radioteateret! Da satt familien sammen og lyttet til fars gamle Tandberg, med litt "hul og ullen" lyd. En trivelig tid! Dessverre ble FM - nettet nedlagt og DAB'en tok over! Synes ikke det blir det samme, men alder og hørsel har nok forandret seg med årene! De unge virker fornøyd med DAB, og radio er et flott medium, så jeg håper radio-interessen vil holde seg oppe! Mvh ToreP