Hvor gode er Kef Q3/Q5 i dag ?

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
På den lokale el-sjappa selger de nå noen demo-modeller fra Kef med saftige prisavslag.Det virker for meg som at denne serien kom på markedet rundt 2002.




Kef har høstet gode kritikker på de nyere utgavene av denne serien.Det er fristende å gjøre et kupp her såsandt de fortsatt har de inne i butikken når lønningsposen kommer.

Takker for tips/innspill !

mvh. s,
 
S

Stereo_Mono

Gjest
Nyere en 2002 mikefish. Den serien kom i 2005. Er det ikke iQ serien du har bilder av der?
Har et sett med iQ3 fra 2007, som har stått på kontoret med en ok Rotel forsterker og DAC mot Macen. Er veldig fornøyd med de.
Liker du lyden i de og prisen er god er Kefene et absolutt trygt kjøp.
De skal forøvrig tjenestegjøre igjen i nye kontorlokaler over nytt år ;)

iQ3 fikk god omtale i Hi-Fi Choice i 2006; http://www.techradar.com/reviews/au...io/hi-fi-and-av-speakers/kef-iq3-97867/review
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
Jo,det er nok iQ-serien.Her har det vært litt dårlig research fra min side.Takk for linken.What hifi ? skrøt også av desse.Det blir nok til at jeg ber om en prøvelytting.Takk for hjelpen digiman.

mvh. s,
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
mikefish skrev:
Jo,det er nok iQ-serien.Her har det vært litt dårlig research fra min side.Takk for linken.What hifi ? skrøt også av desse.Det blir nok til at jeg ber om en prøvelytting.Takk for hjelpen digiman.

mvh. s,
Husk at de faktisk har gode priser på disse på Elkjøp også, hvis du vil sammenlikne.
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
Hvor gode er Kef iQ3/iQ5 i dag ?

Ja,har sett de der også,samt også hos Lefdal som fra tid til annen selger ut det de måtte ha av hifi til 40-70 % avslag.

mvh. s,

Edit : prøvde å rette litt opp på overskriften på dette emnet.
 
Topp Bunn