Hvor få tak i smale glassmontere?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Hei
Er på utkikk etter smale glassmontere ca 15cm dype .
Hyller og ramme kan være i solide matrialer, men front MÅ være i glass
Har bare funnet denne som er 100x100x15cm, men kunne tenkt meg avlange hyller

Så kom gjerne med linker til hvor jeg får tak i slikt i Norge
Mvh Jan I

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Ycami har en slik hylle, men de ser ut som om siden deres er nede for omstrukturering. Hør med exponova.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.291
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Kan Billy på Ikea med glassdører og glasshyller gjøre nytten? Men da blir sideveggene i tre selvsagt.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
erato skrev:
Kan Billy på Ikea med glassdører og glasshyller gjøre nytten? Men da blir sideveggene i tre selvsagt.
Hvis det var denne du tenkte på,så blir den for dyp (28cm ) disse må ikke være dypere enn ca 15cm

Mvh Jan I

N

nb

Gjest
Jeg så etter dette ifm mitt prosjekt "bygg CD-hylle". IKEA har noen baderomsmøbler som muligens kan funke, men størrelsene er ikke så store, du kan evt sette flere sammen. Tror de smaleste er rett under 20 cm, selve hyllene er omtrent 15 cm, så passer greit til CDer.

Jeg endte opp med å bygge CD-hyllen selv av hobbyplater fra Biltema, da løse glassplater ble ganske dyrt og ingen av "standardstørrelsene" fra IKEA o.l. passet til målene jeg trengte.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.158
Torget vurderinger
1
Jan_I skrev:
RBN skrev:
Hva med Bertby fra Ikea? Veggvitrin med dybde 19 cm....
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/38047210

Mvh
RBN

Denne var ikke dum, men hvis jeg bestiller denne fra ikea så kommer frakta på 2990,- til nordnorge.
Litt dyrt bare i frakt.
Kan hende jeg kjøper et kjøkken herfra,så en kan jo ta noen slike med i samme slengen da.
Mvh Jan I
Mja, de der IKEA skapene får man tak i på IKEA i Happaranda (som forøvrig er ganske mange kvadratmeter større enn på Slependen i Asker) på grensa til Tornio. Hvis de koster 1000- der, så tror jeg ikke du bruker 2000- i drivstoff fra Narvik eller Tromsø. Sistnevnte er for øvrig 65 mil unna, og 7-8 timers kjøretur unna ved "normale hastigheter" på veien.

Mvh. Bjørn

Topp Bunn