- Ble medlem
- 03.12.2005
- Antall liker
- 0
ja.... hvor er den? jeg skal kjøpe ny og har nemlig noen spm.
God sankthans forresten.
God sankthans forresten.
Muggen i dag?Boffen skrev:ihvertfall ikke her på sutre-hjørnet.
Dette er jau eitt av dei kjende kriteria som ofte brukast. Men neppe det ein finn råd om mellom oss godlydsfolk...Gjest skrev:Bilstereo handler om lydtrykk. Bare se de bilene som vinner NM i bilstereo. Glad jeg slipper å være inne i en sånn en...
Sutre baillan og concubine.Boffen skrev:ihvertfall ikke her på sutre-hjørnet.
Jeg trenger en cd/mp3 spiller til en 2000 passat sedan som jeg kjøpte til kona nå nettop. Den må gjerne ha sånn bluetooth til mobilhandsfree. Utførelsen må være slik at den ikke bygger mye utover i konsollen. Iom at dæsjen har treinteriør er tror jeg at sort spiller vil passe best inn. Vi tar basskasse og forsterker ved en senere anledning så vi er litt avhengig at spilleren har litt power. Den skal jo drive 4 stk bass/mellomtone og 4 diskant. (originale høyttalere) Jeg synes faktisk at lyden er temmelig bra for originale høyttalere å være. Spilleren derimot, en blaupunkt som ble kjøpt for tre år siden, har streiket. Drivverk eller avlesning er kapputt. Tiden går på displayet men ingen lyd. Noen ganger virker den litt men da høres det ut som om det er radioen vi hører på. Skurr og knitring ut av milde. Jeg prøvde imidlertid å blåse den ren med filtrert trykkluft men neida. Den ble laget av kjepper og bildekk i somalia tror jeg og da er det sånn det blir. Grrrrr... samme det. Nytt skal det bli.Audiophile-Arve skrev:Kva lurer du på? Har litt peil på lyden i bilar, men det er ei ekstra stor utfordring å få GOD lyd, og det kostar typisk dobbelt så mykje som tilsvarande godlyd i eit vanleg rom heime.
Imponerande dunk-dunk er på den andre sida lett i eit såpass lite lokale som ein kupé er...
No har eg ikkje så VELDIG greie på bilstereo, og iallfall ikkje på akkurat det behovet du skisserer, men eg veit at Pioneer har nokre modellar som les det meste av CDar, og visstnok også skal ha trådlaus kommunikasjon i tillegg til USB. Du får sjekke heimesidene deira, og finne ut om noko er på rett prisnivå. Trur også Kenwood har noko i same gate....BillyRay skrev:Jeg trenger en cd/mp3 spiller til en 2000 passat sedan som jeg kjøpte til kona nå nettop. Den må gjerne ha sånn bluetooth til mobilhandsfree. Utførelsen må være slik at den ikke bygger mye utover i konsollen. Iom at dæsjen har treinteriør er tror jeg at sort spiller vil passe best inn. Vi tar basskasse og forsterker ved en senere anledning så vi er litt avhengig at spilleren har litt power. Den skal jo drive 4 stk bass/mellomtone og 4 diskant. (originale høyttalere) Jeg synes faktisk at lyden er temmelig bra for originale høyttalere å være. Spilleren derimot, en blaupunkt som ble kjøpt for tre år siden, har streiket. Drivverk eller avlesning er kapputt. Tiden går på displayet men ingen lyd. Noen ganger virker den litt men da høres det ut som om det er radioen vi hører på. Skurr og knitring ut av milde. Jeg prøvde imidlertid å blåse den ren med filtrert trykkluft men neida. Den ble laget av kjepper og bildekk i somalia tror jeg og da er det sånn det blir. Grrrrr... samme det. Nytt skal det bli.Audiophile-Arve skrev:Kva lurer du på? Har litt peil på lyden i bilar, men det er ei ekstra stor utfordring å få GOD lyd, og det kostar typisk dobbelt så mykje som tilsvarande godlyd i eit vanleg rom heime.
Imponerande dunk-dunk er på den andre sida lett i eit såpass lite lokale som ein kupé er...
Jeg tror ikke jeg kan eller gidder betale mer enn 2-3000kr for en spiller. Hvis det er noen av leserne her som har en pekepin eller et hint om hvor jeg skal finne spilleren "min" eller hva slags spiller det skal være er det et lovpålagt krav om dere skriver det ned her
Neida, men litt hjelp hadde vært fint. Jeg har surra nok rundt på nettet nå synes jeg...
Spiller: 2-3000kr, svart eller liknende, bør ikke bygge mye utover konsollen, BLått display, gjerne røde knapper, Mp3, cd, brente cd osv.
Hjjjjeeelp