Hvor bor folket i Asker og Bærum?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Stilfullt, Beetle. Bør kanskje kreke meg ut til dette forgjettede landet med Nikonen om ikke for lenge. Burde vært lydi de søylene der.....;)
     

    M1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.02.2009
    Innlegg
    633
    Antall liker
    343
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    2
    Fortsatt god jul folkens.
    M1
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.411
    Antall liker
    12.485
    Sted
    Sørlandet
    På årets siste dag..

    .......så ønsker jeg å benytte anledningen til å takke dere alle sammen for de mange flotte og inspirerende treffene vi har hatt i 2018. Våre månedlige mandagstreff er ubønnhørlig lagt inn for hele 2019 og jeg ser allerede frem til vårt neste treff mandag 7 januar kl 18.00 på Pier 31, Lysaker Brygge. En ekstra stor takk til alle dere som i løpet av 2018 åpnet sine hjem og inviterte oss til lyttekvelder, sommerfest, kaffe, musikk, mat og prat. Første lyttekveld i 2019 er allerede bestemt og jeg gru-gleder meg til å lytte på monsteranlegget til EAJ. Gru fordi jeg tror "vil-ha-større-plass-og-mere-bass" begjæret vil få ytterligere grobunn :)

    Samtidig ønsker jeg at vi i 2019 kunne blitt enda flere på våre treff og alle dere som leser denne tråden men som kanskje ikke har funnet ledig tid til å komme: Dere er hjertelig velkommen og la meg igjen minne dere på våre mandagstreff som dere kan lese om i denne tråden: https://www.hifisentralen.no/forumet...dagstreff.html

    Jeg starter herved en tråd for vårt månedlige mandagstreff. Vi samles på forskjellige plasser i Asker og Bærum den første mandagen hver måned og ideen med denne samlingen er at den skal være

    - Lavterskel
    - Inkluderende
    - Sosial
    - Hyggelig

    Hvor alle som bor i Asker og Bærum og har interessere for hifi og musikk er velkommen!


    Send meg gjerne en PM her på forumet hvis du har noen spørsmål om våre treff og jeg skal gjøre mitt beste for å besvare dem raskt.

    Jeg vil også takke Høvdingen for at han holder dette forumet så levende i tider hvor sosiale medier presser på fra alle kanter. Hvis vi alle sammen bidrar bare litt ekstra med å dele sine inntrykk, bilder, meninger og gode hensikter i 2019 så bidrar vi samtidig med å gjøre det litt mer interessant for folk flest. Det handler om å by på seg selv og samtidig la være å skrive i affeksjon de gangene man lar seg provosere.

    Takk også til alle leverandører og butikker som har invitert oss etter vanlig åpningstid for å lytte på det dem har å tilby. Det er tøffe tider i alle bransjer og vi så tydelig effekten av dette i 2018. Jeg er helt sikker på at hvis man er villig til å gå den ekstra milen og yte god service så kommer nye kunder til!

    Med de aller beste ønsker for 2019 til dere alle sammen,

    BeetleBug - Kalle
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.159
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle Askerbøringer og Bæringer

    Ønsker dere alle ett riktig godt nytt År!

    Håper flere av dere vil dele hobbyen sin med oss i
    Asker&Bærum audio.
    Vi har det faktisk veldig hyggelig sammen.😀

    Mvh
    puristen
     
    • Liker
    Reaksjoner: M1

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.411
    Antall liker
    12.485
    Sted
    Sørlandet
    Hei,

    Jeg har fått to hyggelige PM`er etter posten over her med noen enkle spørsmål jeg like gjerne kan besvare i tråden da kanskje noen andre lurer på det samme:

    1) Alder: Vi er i dag en hyggelig gjeng fra ca 35 til....tja 65 (?). Grått hår og høyt hårfeste er absolutt ingen hindring :)

    2) Adresse: Vi har noen medlemmer som har flyttet fra Asker og Bærum og som fortsatt deltar på våre treff. Dem er så klart velkommen.

    3) Kostnad: Det er ingen medlemsavgift for å være med i Asker og Bærum Audio.

    Velkommen skal dere være!

    Mvh

    -BB-
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn