Diverse Hvor ble han av❓

Øyvind Ek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2009
Innlegg
205
Antall liker
154
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
1
Jeg leste en del artikler om han i Audio og han var vel blant de mest profilerte i sin tid. Senest da han bygde noen nærmest kompromissløse basstårn. Hvor ble Petter Dahle av❓Gikk han rett og slett lei❓Eller driver han på enda med diverse men mer anonymt. Han ga oss vanlige spennende lesestoff og satte oss på nye ideer
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.582
Antall liker
14.475
Sted
Langesund
Petter Dale Jr. var i hvert fall i full vigør i fjord (21/01-20) da jeg overleverte et DP-filter. Har vel hatt nok å styre med i møbelbransjen, men har hørt rykter om svake bevegelser i forhold til ny hifi. Noe horn?
Mener TAS her på forumet kan svare sikrere ;)
 
Sist redigert:
S

Syncrolux

Gjest
Jeg leste en del artikler om han i Audio og han var vel blant de mest profilerte i sin tid. Senest da han bygde noen nærmest kompromissløse basstårn. Hvor ble Petter Dahle av❓Gikk han rett og slett lei❓Eller driver han på enda med diverse men mer anonymt. Han ga oss vanlige spennende lesestoff og satte oss på nye ideer
Godt spørsmål. Jeg har lurt litt på det også, siden det var jeg som konstruerte og bygde disse basstårna hans, og har ikke sett noe livstegn fra han på 10 år omtrent. Vi får håpe alt er vel.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Hvem vet, dette er ihvertfall en brukerprofil han brukte inne her

 

TAS

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2007
Innlegg
1.801
Antall liker
2.023
Sted
Norge
Torget vurderinger
9
Jeg leste en del artikler om han i Audio og han var vel blant de mest profilerte i sin tid. Senest da han bygde noen nærmest kompromissløse basstårn. Hvor ble Petter Dahle av❓Gikk han rett og slett lei❓Eller driver han på enda med diverse men mer anonymt. Han ga oss vanlige spennende lesestoff og satte oss på nye ideer
Godt spørsmål. Jeg har lurt litt på det også, siden det var jeg som konstruerte og bygde disse basstårna hans, og har ikke sett noe livstegn fra han på 10 år omtrent. Vi får håpe alt er vel.
Broder lever i beste velgående, bare travel hverdag med familielivet og jobb....Riktig som The Shy sier han har noe større greier på gang...kan røpe at det nye nå har fokus på analog deling....:cool:

Husker godt basstårna, var æ som kladda de i CAD 2009. ;)
Untitled-4 copy.jpg camber med foam copy.jpg
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.582
Antall liker
14.475
Sted
Langesund
The shy har lange ører. Dere to er forresten på stående invitasjon. "Analog-folk" er morsomme å ha på besøk
 

TAS

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2007
Innlegg
1.801
Antall liker
2.023
Sted
Norge
Torget vurderinger
9
The shy har lange ører. Dere to er forresten på stående invitasjon. "Analog-folk" er morsomme å ha på besøk
Det sa de om Batman også :D...Hyggelig det, kommer så fort korona tar ferie...Lol, analogt gjort riktig er det ultimate, dog et lite helvete å implementere.
 
  • Liker
Reaksjoner: HCS

Øyvind Ek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2009
Innlegg
205
Antall liker
154
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
1
Det bar jo en artikkel om de basstårna i Fidelity- når kan det ha vært?
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.582
Antall liker
14.475
Sted
Langesund
Det sa de om Batman også :D...Hyggelig det, kommer så fort korona tar ferie...Lol, analogt gjort riktig er det ultimate, dog et lite helvete å implementer.
Vil si at jeg bare er delvis enig da det digitale har fordeler i bassområdet som aldri kan løses analogt.
 

TAS

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2007
Innlegg
1.801
Antall liker
2.023
Sted
Norge
Torget vurderinger
9
Hehe...Ingenting er som å fyre opp under og holde folkemassene på pinebenken med litt mystikk, men som sakt overlater alle spekulasjonene elegant over til broder når han finner tiden er moden for comeback! :cool:
 

Øyvind Ek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.01.2009
Innlegg
205
Antall liker
154
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
1
Vil tro at denne interessen og hobbyen er livslang- så han hadde bare lagt seg nedpå litt er vel naturlig😊. Kan ikke ha fullt trøkk hele tida. Spennende ting å se fram til om en stund alså👍
 
  • Liker
Reaksjoner: TAS
Topp Bunn