Hvor ble det av trådstarters rett til å slette?

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2

Jeg er for tiden plaget med en invasjon av tøvete innlegg i mine tråder fra en liten gruppe spammere, neppe noen overraskelse for de som følger flere tråder at det er spam og tøv på svensk og dansk språk; et problem jeg ser at mange andre også er plaget med; og jeg lurer på hvor det er blitt av trådstarters rett til å slette tøv og tøys.

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9

Kun i Mitt anlegg-trådene, desverre.

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9

Men om tilstrekkelig mange rapporterer til Moderator og ber om at spammende brukere kan få seg et langt friminutt, så burde det hjelpe på. Da blir det ihvertfall stilt.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2

Det var akkurat det. Jeg får si det som det er; jeg pepres av denne Humlan og denne DiyDuke. Er jeg alene?

donnerwetter

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.02.2008
Antall liker
105

Utmerket forslag, Brasse!

@ Vidar P: du er nok ikke alene om irriteres av de to nevntes stadige O.T og ufinheter, nei.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest

rapportete nettopp "Humlan" i klassisk historisk tråden

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2

Jeg også. Nok en gang... fy faen, kan noen snart pælme disse bråkmakerne ut tro?

donnerwetter

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.02.2008
Antall liker
105

Det hadde vært gildt om det ble slutt på dette våset nå, ja!

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2

Vidar P skrev:
Jeg også. Nok en gang... fy faen, kan noen snart pælme disse bråkmakerne ut tro?
Tatt hånd om det.

Mvh
Høvdingen

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Antall liker
31

Ja er det det....?

Skjedde ikke i min tråd,men likevel...

Her er mitt første innlegg i en tråd som heter:
Dynamikk, åpenhet, rasp, klarhet, flyt!

Disse fra Hans Thessink bør du sjekke ut.Veldig variert.Noe for en hver smak her.Lyden er det ingenting å si på.Ikke musikken heller for min del.:
http://www.amazon.com/s/qid=1264816057/ref=sr_shvl_1-all?ie=UTF8&rs=624868011&keywords=hans%20theessink&rh=n%3A!624868011%2Ci%3Adigital-music%2Ck%3Ahans%20theessink%2Cp_n_feature_browse-bin%3A625150011
Baby wants to boogie-Av samme mann:
http://www.amazon.com/Baby-Wants-Bo...r_1_27?ie=UTF8&s=music&qid=1264816393&sr=8-27
Herlig å høre Jon Sass på tuba! Glad

Jacques Loussier Trio.Gi dem øre en stund og man er avhengig.Slik ble det for meg.Her er det dynamikk! Glad
Fy flate for en kraft i denne musikken og den svinger så inni hampen.Tre plater som for meg er et must,er disse.Det er flere,men dette er mine favoritter.Hatten av for den trioen i fra min side!:
http://www.amazon.com/Jacques-Louss...=sr_1_3?ie=UTF8&s=music&qid=1264816527&sr=8-3
http://www.amazon.com/Jacques-Louss...=sr_1_6?ie=UTF8&s=music&qid=1264816527&sr=8-6
http://www.amazon.com/Jacques-Louss...sr_1_4?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1264816527&sr=8-4

Håper noe av dette treffer smaken.Opptakene er det i allefall ikke noe å utsette på. :)

Så kommer et slikt innlegg:

Diy Duke skrev:
Thessink er noget af det værste jeg ved. Skrækkeligt kunstig oppustet indspilning. Folk som har manglende bas i deres system er åbenbart glad for det . I sær hvis de har klasse D.
Hva er poenget med et innlegg som dette???

Går det an å få slutt på slik negativ galle?
Jeg synes det er dårlig gjort og i lite god forumånd å lage kvalm på denne måten.Ødelegger gleden av å prøve være til hjelp og skaper frustrasjon og irritasjon hos trivelige og positive forummedlemmer,helt klart.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2

Greit at saklige og vennlige personer koster på seg en ytring innimellom når det er på sin plass, i en ellers hyggelig tone og når man har skjellig grunn til det; men når man ufortrødent bruker sitt forummedlemsskap til konsekvent å invadere hyggelige tråder og lire av seg usubstanisert negativ galle, så er det skadelig for forumet på sikt tror jeg. Hyggelig blir det iallefall ikke.
Føler med deg BanjoArne, og kjenner meg igjen. Dessverre.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1

Jeg føler med deg, Vidar. Det er plagsomt for meg også. Men det finnes dessverre litt grenser for hvor store administrative rettigheter en vanlig bruker kan tildeles. Litt mer aktiv moderering er kanskje løsningen.

Det er en stund siden Humlan har drevet med surret sitt, så jeg regner med at han er borte for godt nå. Hva DIY angår skal jeg være forsiktig med å uttale meg, siden jeg så ofte har vært i direkte konflikt med ham. Da blir det litt et ønske om særbehandling av meg når jeg ber om å få bli kvitt ham, men jeg skulle ønske å slippe å få gjentatt det samme om og om igjen på en ytterst lite respektfull måte. Tonen er nok litt tøffere blant våre brødre i sør enn det vi fjeldaber er vant med. De blide dansker er nok litt tøffere enn vår romantiske forestilling av dem tilsier.

Topp Bunn