hvit guff

Salamander

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2004
Innlegg
701
Antall liker
1.015
Sted
Huset med epletrær
Torget vurderinger
5
Purrer du jevnlig på Klubben?

Du har vel krav på en sub i mellomtiden, mens du venter?
Har vært der 1 gang i mnd, altså 4 ganger...egentlig ganske tragisk, da det eneste hifiklubben skal gjøre er å bekrefte at subben er kjøpt hos de...så fort det er gjordt sender B&W elemtent avgårde.

subben virker den, dette går kun på det estetiske, men er alikevel ergelig og vite det at jeg hadde fått et splitter nytt og fint element om bare hifiklubben kunne sendt en email på en linje eller to :mad:
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
946
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Har vært der 1 gang i mnd, altså 4 ganger...egentlig ganske tragisk, da det eneste hifiklubben skal gjøre er å bekrefte at subben er kjøpt hos de...så fort det er gjordt sender B&W elemtent avgårde.

subben virker den, dette går kun på det estetiske, men er alikevel ergelig og vite det at jeg hadde fått et splitter nytt og fint element om bare hifiklubben kunne sendt en email på en linje eller to :mad:
Men da må du få de til å forstå at du ikke gidder å vente mer. Du må sparke dem i kneet og slå dem i skuldra. Og hvis det ikke hjelper, kan du ta et karatespark på dem.

Eller så kan du jo kanskje kreve en ny sub? Siden de ikke klarer å levere reservedelene til den du har, som jo er "ødelagt"..? Vet ikke hvordan reglene for sånt er jeg?
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Der ser du forskjellen på servicen, hifiklubben vs b&w ;D
 

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Innlegg
8.875
Antall liker
4.315
Der ser du forskjellen på servicen, hifiklubben vs b&w ;D
Men Hifiklubben har da også bra service. Jeg kjøpte DVD-spiller der for et par år siden. Glemte i farten å forsikre meg om at den var sonefri - hvilket den ikke var.

Ringte ned og bestilte sonefri-oppgradering. Svaret: "Vi kan heller bestille en sonefri spiller til deg, og så bytter vi når den er kommet. Bare bruk den andre spilleren i mellomtiden."

Som sagt så gjort.
 

Salamander

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2004
Innlegg
701
Antall liker
1.015
Sted
Huset med epletrær
Torget vurderinger
5
Men da må du få de til å forstå at du ikke gidder å vente mer. Du må sparke dem i kneet og slå dem i skuldra. Og hvis det ikke hjelper, kan du ta et karatespark på dem.

Eller så kan du jo kanskje kreve en ny sub? Siden de ikke klarer å levere reservedelene til den du har, som jo er "ødelagt"..? Vet ikke hvordan reglene for sånt er jeg?
hehe, jeg vet, men det er jo tragisk at man må hyle skrike og komme med trusler for at de skal yte litt service...nei, da sprer jeg heller drit om de her ;D
 
S

stikken

Gjest
4 1/2 mnd, og venter fortsatt :mad:
Hvis du ikke har fått elementet ditt av Klubben bør du informere om dette til B&W slik at de igjen kan ordne dette....... 8), med en irrettesettelse av Klubbens service politikk.
Til syvende og sist er det B&W som blir skadelidende pga sommelet til Klubben, og det vil de nok ikke ha noe av!!!!!!! :mad:
Vh
S
 

Salamander

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2004
Innlegg
701
Antall liker
1.015
Sted
Huset med epletrær
Torget vurderinger
5
Hvis du ikke har fått elementet ditt av Klubben bør du informere om dette til B&W slik at de igjen kan ordne dette....... 8), med en irrettesettelse av Klubbens service politikk.
Til syvende og sist er det B&W som blir skadelidende pga sommelet til Klubben, og det vil de nok ikke ha noe av!!!!!!! :mad:
Vh
S
Jo, er enig med deg, har vært inne på tanken. om elementet hadde vært ødelaget, og ute av stand til og spille, så hadd jeg gjordt det for lenge siden.

Må bare understrekke for alle at det IKKE er B&W jeg skylder på her, de har bare vist godvilje, det er klubben som burde stå i skammekroken her :mad:
 

Krdale

Fersking
Ble medlem
29.12.2005
Innlegg
2
Antall liker
0
derfor sender du mail til B&W og forteller dem historien. de blir bare glad for å kunne hjelpe en stakkars kunde :)

Du kan jo gi Hifi klubben en sjangse til og da:)
 
S

stikken

Gjest
???Hvorfor Klubben skal få en sjangse til skjønner jeg ikke :), den har de forspilt!!! :mad:
Nei, la dem få en oppstrekk!!! :eek:, så kanskje de tar kundene på alvor. ;)
Vh
S
 

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Innlegg
435
Antall liker
0
???Hvorfor Klubben skal få en sjangse til skjønner jeg ikke :), den har de forspilt!!! :mad:
Nei, la dem få en oppstrekk!!! :eek:, så kanskje de tar kundene på alvor. ;)
Vh
S
Du kan jo legge inn en smiley eller to i teksten din for å tydeligjøre hva du mener ? ;D he-he...
 
S

stikken

Gjest
Du kan jo legge inn en smiley eller to i teksten din for å tydeligjøre hva du mener ?  ;D he-he...
;DSyntes smileyene mine var meget uttrykksfulle ::)
Ha en god lørdagskveld Mr AudioDude ;)
Vh
S
 
Topp Bunn