Hvis jeg blir lurt av kjøper

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Bra oppsummert

noruego skrev:
I tillegg til PayPal-tjeneste, så burde kanskje neste versjon av HFS inneholde en slags teletorgstjeneste hvor man kan snakke ut om både dette og hint med profesjonelle - før man kaster seg over tastaturet...
gjelder relativt ofte.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.028
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Finn M har det aldri vært noen grunn til ikke å stole på. Selv om han kommer fra Ålesund...
Merkelig tråd ???

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Mange merkelige tråder her på forumet, men denne tar kaka. Får ti poeng fra meg i kåringen om Forumets mest meningsløse tråd 2012.

rocknrolla

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.09.2009
Antall liker
22
Sted
Florø
Torget vurderinger
1
toriamos skrev:
Mange merkelige tråder her på forumet, men denne tar kaka. Får ti poeng fra meg i kåringen om Forumets mest meningsløse tråd 2012.
I utgangspunktet er den det , men den belyser en problemstilling som nok mange flere kjenner seg igjen i . Og det kan jo være interesant nok .

Janix

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2010
Antall liker
108
Da er penger på konto og alt er såre vel.
Beklager igjen til Finn M, at mistilliten overmannet meg på denne måten.
Hyggelig at du er fornøyd med forforsterkeren.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.718
Denne tråden bør slettes i respekt for både selger og kjøper, da de ser ut til å ha funnet ut av situasjonen selv til det beste for begge parter.

M

Morpheus

Gjest
Tråden har jo vært med på å belyse sider ved kjøp og salg som har gitt meg mer kunnskap på området. Klart det hadde vært bedre om tråden hadde hatt et mer hypotetisk utgangspunk og ikke vært basert på en handel i virkeligheten. Trådstarter har lagt seg rimelig flat, og kjøper har fått gitt sin versjon så ingen poeng med å dramatisere mer i denne tråden etter mitt syn.

Topp Bunn