K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne tråden bør slettes
|
eller stå til spott og spe65finger skrev:denne tråden bør slettes
Fordi jeg kom med et hypotetisk spørsmål?ErosLoveking skrev:eller stå til spott og spe65finger skrev:denne tråden bør slettes![]()
et snev av paranoia er vel mere riktigjanix skrev:Fordi jeg kom med et hypotetisk spørsmål?ErosLoveking skrev:eller stå til spott og spe65finger skrev:denne tråden bør slettes![]()
gjelder relativt ofte.noruego skrev:I tillegg til PayPal-tjeneste, så burde kanskje neste versjon av HFS inneholde en slags teletorgstjeneste hvor man kan snakke ut om både dette og hint med profesjonelle - før man kaster seg over tastaturet...
Skal ikke nekte for det heller.65finger skrev:et snev av paranoia er vel mere riktigjanix skrev:Fordi jeg kom med et hypotetisk spørsmål?ErosLoveking skrev:eller stå til spott og spe65finger skrev:denne tråden bør slettes![]()
I utgangspunktet er den det , men den belyser en problemstilling som nok mange flere kjenner seg igjen i . Og det kan jo være interesant nok .toriamos skrev:Mange merkelige tråder her på forumet, men denne tar kaka. Får ti poeng fra meg i kåringen om Forumets mest meningsløse tråd 2012.
janix skrev:Ble bare litt urolig over at jeg har gjort noe dumt.J.J skrev:Det og gå ut her med høy kneløft og buldre
Nope! få den fjernet. ikke noe poeng i å henge ut folk på den måtenJ.J skrev:janix skrev:Ble bare litt urolig over at jeg har gjort noe dumt.J.J skrev:Det og gå ut her med høy kneløft og buldre
Definitivt !!
La tråden stå til evig tid - velfortjent.