Hi-Fi magasin Hvilke HiFi-publikasjoner leser dere?

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Her finner du etterfølgeren til Watt - et fullgodt blad på nett for at du skal slippe å betale penger for det - dvs. trykk på Stereo+ som nettblad inne på siden her: Hjem - Stereo+[/QUOTE]

Takk! Har så vidt sjekka ut sida. Ser bra ut!
 

Nusse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.04.2010
Innlegg
397
Antall liker
174
Jeg må nok innrømme at jeg leser alt av hifiblader jeg kommer over. Det betyr månedlig lesing av HiFi News, Stereophile og Absolut Sound. Regelmessig også HiFi pluss og Stereo pluss. I tillegg leses tyske Stereoplay.
 
U

Utgatt11378

Gjest
Hei...har sluttet og lese magasiner.Før leste jeg mange forskjellige, da i søken etter nye inputt og nye dingser for event. utprøving og drømmer. Nå etter at jeg har blitt svært tilfreds med den lyden jeg besitter ser jeg ingen grunn til å bruke penger på dette.
Vh
S
 

TrompetN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.03.2004
Innlegg
8.700
Antall liker
7.011
Leste tidligere High Fidelity, Audio og Fidelity og Lyd og Bilde da Knut Vadseth skrev for de. Følger fortsatt med på nettsidene til Fidelity.
For meg var det mye lifestyle over det. Inspirasjon og entusiasme som ikke var knyttet til at jeg var på jakt etter nye greier. Likte bare lese det de produserte. Litt som å lese om sportsbiler.

I dag bruker jeg kun google.
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.192
Antall liker
1.067
Torget vurderinger
1
Jeg håper vi får riktig mange lesere til vårt digitale tidsskrift som gikk på lufta i dag også.

Audiophile_No.1_FS.jpg
 

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Innlegg
11.296
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Syncrolux sine AB tester publisert på sentralen. :)
Ellers går det mest i faglitteratur, målinger og noen blindtester.
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Det som er toppen, er å lese vintage publikasjoner. Utrolig lærerikt og morsomt å lese. Jo eldre, desto bedre.
 
X

X186841

Gjest
Abonnerer digitalt på HiFi & Musik , kjøper TAS og Hi-Fi Choice digitalt en gang i blant.
Stereo +
 

OlaR

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.03.2005
Innlegg
889
Antall liker
437
Sted
Oslo
Torget vurderinger
25
Fornyet abonnementet på Stereophile akkurat nå. $78 for to år. Det er til å leve med selv om kronekursen har gått i kjelleren! :)
 

Joppe

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.06.2003
Innlegg
1.514
Antall liker
705
Sted
Sydpolen
Torget vurderinger
2
selv om jeg synes peter breuninger er en megasopp, så ser jeg på avshowrooms på youtube.

synes til tider både audioholics og home theater geeks har bra innhold.

leser rundt på nettet, men er ikke spesielt lojal mot noe. henger for mye her though, lol.
 
Topp Bunn