Jeg føler et stort savn etter at vårt alles "Fidelity" gikk inn. I ettertid har jeg tydd til det svenske hifi-magasinet, og bladd litt i "Lyd & bilde". Jeg finner imidlertid ikke noe som dekker "Fidelity".. Hva leser hifi-folket for tida??
|
UsenetHvilket forum hang du på i 93?![]()
Bra.As we speek, Stereophile. Funkar fint på en kort flytur till Stavanger.
Färdig för dagen, kvällen avhålls på Scandic SolaBra.As we speek, Stereophile. Funkar fint på en kort flytur till Stavanger.
Kanskje det er du som tar meg nordover ikveld![]()
Takk for innspill! Ser at vi er mange i samme situasjon... Hva skjedde med det norske "Watt"? Jeg kjøpte noen utgivelser, men plutselig var det ikke å finne lenger hos Narvesen. Jeg kjøper HiFi & Musik nokså jevnlig, og et og anna HiFi News, når det er noe som fanger interesse. Men savnet av "Fidelity" er påtakelig. Man kan si hva man vil om magasinet ( og mange gjorde jo akkurat det8) ), men det var alltid en gledens dag, når magasinet lå i postkassa. Nå koser jeg meg med tidligere utgaver, sånn dann og vann. Og HFS, sjølsagt.
Disse to var klare favoritter, her hos meg også. Fidelity var også helt ok, selv om diskusjonene gikk skyhøgt for hver utgave. Var nå litt artig, det også...Ingen, etter at danske High Fidelity ble uinteressant litt utpå nittitallet og norske Audio la inn årene.
-J