Hvem selger Heed Orbit 2 eller Project SpeedBox?

X

X186841

Gjest
Dacapo i Moss har ihvertfall ført Pro-Ject frem til årsskiftet da Ljudtema impoterte det merket. Vet ikke åssen det er nå når Ljudtema har kuttet ut Pro-Ject, men det er jo bare å ringe Dacapo.

daCapo HiFi

X

X186841

Gjest
De kuttet ut fra årsskiftet, var vel ikke fornøyd med utviklingen på produktene.
Akustikk as som driver med bla. Marantz skal visst ta over engang men de har ikke akkurat noen webside å skryte av.

A

ANM

Gjest
Men Heed har ingen? Kan jo hente det inn til landet selv, men er gjerrig når det kommer til slike oppgraderinger og krona er jo ikke noe å skryte av for tiden.

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Antall liker
349
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
De kuttet ut fra årsskiftet, var vel ikke fornøyd med utviklingen på produktene.
Akustikk as som driver med bla. Marantz skal visst ta over engang men de har ikke akkurat noen webside å skryte av.
Merkelig å droppe Pro-Ject i disse "vinyl-renessanse" tider. Er jo ikke en ubetydelig leverandør av spillerer med tilbehør i den betalbare klassen.

kjetil71

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.12.2004
Antall liker
108
Sted
Ein plass i Stavanger
Torget vurderinger
1
Spørs om du ikke må ta turen til Oslo vedr Pro-Ject Speed Box. Big Dipper lagerfører denne. Den kan jo selvsagt bestilles....

A

ANM

Gjest
Da endte jeg opp med Speedbox, helt fortreffelig! Akkurat som jeg mistenkte stopper enkelt og greit NA hvis jeg bare trykker inn 45 knappen, den må hjelpes opp med et ekstra spinn, men slipper å flytte remma da!. Fysikk er morsomt! :)

Topp Bunn