Hvem, hva, hvor?

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Kjøpte en Benq G 2220 W HD, for 4 mnd. siden, men produktet var defekt allerede etter kort tid, og tok produktet med tilbake til butikken, men det viser seg at jeg har fått en eldgammel PC skjerm som heter G 2200 W? Denne har gått ut for over et år siden, og det har faktisk kommet tre andre modeller siden den gang!

Har nå en låne skjerm, og den innleverte PC skjermen er nå på service i ca. 3 uker!

Selgeren har scannet inn kun esken, og den var merket med G 2220 W HD, og fikk et avslag på kjøpet, men har jeg egentlig fått den varen man skulle ha, og hvilken skjerm skal man ha i retur?

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Mener faktisk selv at man har krav på en Benq G 2220 W HD, selv om den er 6 mnd. nyere, prismessig er de nesten identiske!

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
8.152
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
La meg gjette - kjøpt på Elkjøp eller Lefdal?

De bruker å ha en god del modeller av ymse produkter som du ikke finner noen andre plasser. Både vaskemaskiner, PCer, skjermer og TVer.

Et svare strev for serviceverksteder å få tak i skjemaer hvis en skal reparere noe, og en sleip måte å snike seg unnna prisgarantien på. Ingen sak å ha prisgaranti på et produkt du ikke finner i noen andre butikker...

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.959
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Jeg ser flinkgutt har foretatt en hel kroppsutskiftning.... ;D
Spesielt ansiktsløftning ::)