Hvem, hva, hvilket stykke musikk er dette ?

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
14.165
Sted
Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
Torget vurderinger
39
Det jeg tenker på er orgelstykke Bill Bailey spiller som han kaller pavens dørklokke ringelyd. Er det hentet fra et musikstykke eller er det noe han finner på......... forøvrig er klippet vel værd og se på etter min mening....... Bill Bailey er en morsom kar ;D

Ca 2 minutter og 40 sekunder ut i dette klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=SMNX11y0dVo

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
14.165
Sted
Nær folkeskikken, men fremdeles ute i skauen.
Torget vurderinger
39
Jøsses............. er det ingen som tar denne ? ......... selv ikke de som kan allt og svarer på så godt som alle innlegg på HFS ?........ jeg blir ikke sur eller sint....... bare veldig skuffet ;)

S

Supertramp

Gjest
Det behøver ikke være noe som er laget for lenge siden. Det kan like godt være noe han lager der og da.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Det er ikke akkurat det største jeg har hørt, og vil anta at han har nok talent til å komme opp med det selv.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Høres ut som noe en Bach-lyttende syvåring med sans for fugene kan ha laget. Betviles sterkt at det er noe en kjent komponist har laget.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Vidar P skrev:
Høres ut som noe en Bach-lyttende syvåring med sans for fugene kan ha laget. Betviles sterkt at det er noe en kjent komponist har laget.
Det var min første tanke også, jeg pakket det bare litt finere inn. Dette er rett og slett for ingenting til å være et verk en seriøs komponist ville tatt ansvaret for.

Topp Bunn