Hvem er din favoritt...?

Hvem er din favoritt på Off-Topic?

• Affa / Pink Panther

Stemmer: 0 0.0%
  • Honkey / BBking

• Oddgeir / Zomby

• Ivar Løkken / Valentino

• Knutinh / Parelius

• Audiophile-Arve / BT

• Spiralis / rolfozzy

• Slowmotion / Oldboy

• Totalt antall stemmer
    0

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Som et alternativ til Zomby’s avstemning, hvor mange sliter med å ikke vite hvem de nominerte er, tenkte jeg å lage en avstemning hvor man vet hvem alle de nominerte er.. Og da er jo eneste alternativ HFS egne, trofaste OT- gjeng…

Problemet er at det er bare 8 alternativ, så da må man til å gjøre et utvalg… hjelp…
Da tenkte jeg at for å få med flest mulig, så gjør vi det som de ofte gjør på skolen, vi setter sammen grupper som ofte overhodet ikke passer sammen, og får de til å samarbeide best mulig..

For å unngå fristelsen det er å stemme på seg selv, har jeg etter beste evne satt sammen grupper hvor den ene er mest mulig uenig med den andre, så er kanskje ikke dette så fristende. Og får man ikke så mange stemmer, så er det nok den andre personens skyld..
Om man skulle komme til å stemme på seg selv, vel så var det selvsagt den andre man stemte på..

Har prøvd å ta med de som er mest aktive her, og håper ingen blir lei seg fordi de ikke er med, kan vel kanskje være like greit.. ;) Om noen ønsker seg vekk fra listen er det bare å gi beskjed. Om noen bare er misfornøyd med partneren derimot, er ikke det grunn god nok..
Vil derfor gi en liten begrunnelse til hvorfor disse er valgt, og oppfordrer til å benytte muligheten til å føre opp andre navn under, for de som måtte velge det, husk bare at det må være to navn.

-Affa- for tiden ikke til stede, men alltid med oss i ånden og i våre hjerter. Forhåpentligvis plutselig tilbake…

- Honkey- Kan jo ikke unngå Pompel, uansett hvor vrang han kan være til tider, ivrig er han, den skal han ha… Og egentlig veldig snill, tror jeg, eller later som han er det. Litt bajas, men sikkert bare påtatt.. Er nok myk og koselig på hjemmebane.. ;)

-Oddgeir - Kan jo ikke unngå han heller, min trofaste venn. To sjeler, en tanke… :-*

-Spiralis - Han er jo faktisk en av de som har sagt noe pent til meg opptil flere ganger..

-Zomby- Også ganske ivrig, og slett ikke dum selv om vi ofte er uenig..

-Valentino- Kan jo ikke glemme han denne gangen og, når han ble så forsmedelig utelatt sist gang. Han har jo at på til gått til det skritt å skifte både navn og bilde for å bli lettere å huske. Skal ha ros for det.

-Pink Panther- Ofte uenig med deg, men veldig glad i deg for det..

-Knutinh- Ingen vet helt hva han mener, for han argumenterer jo imot det meste, hele tiden, men er koselig fyr og kjekk å ha. Alltid høflig og snill, bortsett fra mot Bush.

Ivar Løkken- Grei å være enig med, litt mer slitsom å ha imot seg. Flink å få frem sine meninger på en overbevisende måte, men glad jeg ikke er enig med deg i alt..

Audiophile-Arve- Nynorskrepresentanten er jo selvskreven, ellers får jeg vel mållaget på nakken. Ellers en trivelig fyr.. Litt vrang til tider dog.

Bbking- En av de som har skjønt det. ;) Trofast støttespiller i mange debatter, men skremmer vettet av Honkey…

Parelius - Dukket jo opp igjen eller en tids fravær. Skjønner ikke alltid helt hva han skriver, men en sympatisk filosof..

Oldboy - Den gamle og vise. Som en far for oss unge og uvitende..

BT -Hvor er du for tiden? Kjekk fyr som deg må jo ikke bli borte for oss.

Slowmotion- Enda en på listen over trivelige karer.

Rolfozzy- En trofast sliter. Den med mynten var genial… he he.

Hadde tenkt å ha en gruppe med Joaquin og meg, men det ble jammen santen ikke plass.. Synd. ;D

K

kbwh

Gjest
Ivar L og jeg er ganske enige om hifisaker, Komponenten. Stemmer på meg selv (sleip italiener), og Ivar spesielt for evnen hans  til å målbære egne meninger.

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
+1 Knutinh/Parelius.

Dette ble enkelt, Knut er den på HFS som det er mest spennende (og krevende) å argmentere mot, Parelius er den det er mest spennede (og krevende) å lese argumentene til.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ivar L og jeg er ganske enige om hifisaker, Komponenten. Stemmer på meg selv, og Ivar spesielt for evnen hans  til å målbære egne meninger.
Hi-fi er helt irrelevant i denne sammenheng, her er det kun off-topic som teller... men for all del stem på den du vil.
Jeg ble veldig usikker, for jeg liker jo alle, tror jeg får veksle litt fra dag til dag... :D

(hadde egentlig tenkt å spørre: hvem er mest sexy på hfs, men regnet med at det ville bli full mental skjæring..) ;)

K

kbwh

Gjest
Det er nok du som er mest sexy på HFS, Komponenten. Tror Honkey vil være enig.

Hvis haifairelatert ikke får være med kan jeg uansett stemme på meg selv, ikke sant?

Jeg savner Affa. Alt for lite erfaring fra oppholdende strid uten ham til stede.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Alt for lite erfaring fra oppholdende strid uten ham til stede.
Hadde du ikke sjekkhefte i gode gamle dager?

En av mine gamle militære sjefer ble stadig blank i øynene av minner fra den gangen han var ung mann på BSØA / Gimlemoen, og drev "oppholdene strid med sjekkhefte i sørlandsidyllen Kristiansand".

Jeg er noen år for ung til å ha opplevd dette selv. ;)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.248
Torget vurderinger
2
Husker en katt jeg hadde for mange år siden. En stor rød hankatt som het Stalin. Den var ikke like populær overalt, av en eller annen grunn. Snill og kjærlig var den. Men etter at den en rekke ganger gikk til angrep på postbudet, måtte den avlives. Ja når jeg tenker meg om så var det nok fler enn postbudet som fikk kjenne Stalins klør og tenner. Men det var nå en sorgens dag når den måtte avlives.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det er nok du som er mest sexy på HFS, Komponenten. Tror Honkey vil være enig.

Hvis haifairelatert ikke får være med kan jeg uansett stemme på meg selv, ikke sant?

Jeg savner Affa. Alt for lite erfaring fra oppholdende strid uten ham til stede.

Du har lest det Fjodor skrev om smiger forstår jeg...;)
Du kan fortsatt selvsagt stemme på den du vil..

Vel dere er for opphengt i kjønn. Dere må se på hverandre med et mer åpent sinn, om dere hadde klart å se for dere alle de andre som en av motsatt kjønn (eventuelt eget om man heller til den vrien) så kunne det ha funket, men tror nok mange hadde slitt der. Merkelig, for her er man ikke nødvendigvis akkurat den man gir seg ut for å være, og det kan jo faktisk være helt motsatt.

Uno har vært stille for lenge ellers hadde han helt klart passet inn. Snickers er en av mange som akkurat ikke fikk plass på listen, det er mange flere, men bare 8 alternativer, nå ble det 16, men, men... Sorry for det.

Hva i alle dager var det med den katten Rolfozzy..?

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.028
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jeg observerer mye på Off-topic.

Jeg har mine favoritter alt etter hvilket emne det gjelder.

Men om jeg skal velge.....

Først lite sitat fra en klok mann:

"Jeg er forpliktet til å levere mine motstandere argumenter, men ikke forstand."

Det må bli Parelius og knutinh ;)

Fordi jeg tror de innehar mye forstand både teknisk og ikke minst antenner på det mennesklige plan.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Du ber om ærlighet, frue?

Jeg synes du er søt og grei, men av og til litt i overkant redd for det fremmede.

Og det der med at du ikke har nominert deg selv...
Er ikke det litt tvangsmessig beskjedent, litt sånn "don't ask me, i'm just a girl.. hihihihi..hihihihiii"

Typisk kvinnfolk!

Forøvrig er Honkey klart mest sexy.

(Han er i hvert fall mest skvetten i forhold til den slags komplimenter fra andre menn... Heh, heh!!)

;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Du ber om ærlighet, frue?

Jeg synes du er søt og grei, men av og til litt i overkant redd for det fremmede.

Og det der med at du ikke har nominert deg selv...
Er ikke det litt tvangsmessig beskjedent, litt sånn "don't ask me, i'm just a girl.. hihihihi..hihihihiii"

Typisk kvinnfolk!

Forøvrig er Honkey klart mest sexy.

(Han er i hvert fall mest skvetten i forhold til den slags komplimenter fra andre menn... Heh, heh!!)

;D
Ta på deg kjole neste gang du sier det der om Honkey, så får han i hvert fall angst...  ;D

Jeg er ikke så redd for det fremmede, det jeg vet hva er er det som skremmer meg mest.

"don't ask me, i'm just a girl.. hihihihi..hihihihiii"

synes du dette passer på meg, har ikke jeg, sånn en gang i ny og ne i alle fall, gitt uttrykk for hva jeg mener uten angst for hva dere måtte tenke om meg av den grunn..?

Synes ikke det er noe særlig å nominere seg selv, men jeg hadde tenkt å gjøre det, problemet var at da måtte noen andre vike.. Jeg og Joaquin hadde blitt et flott par å stemme på da...  ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ikke nødvendigvis, men det er så kjekt med avstemninger vet du..

Mye av poenget er ellers brobygging og dialog. Man tvinger frem samarbeid, for at f.eks Honkey og Bbking skal ha noen mulighet til å hente inn Affa og Pink P må de legge seg i selen og samarbeide. Rett og slett et fredsinitiativ. :)

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Hvor er Affa?
Reist til Jaffa
Trist å høre
Mye røre

Z

Zomby_Woof

Gjest
"don't ask me, i'm just a girl.. hihihihi..hihihihiii"

synes du dette passer på meg, har ikke jeg, sånn en gang i ny og ne i alle fall, gitt uttrykk for hva jeg mener uten angst for hva dere måtte tenke om meg av den grunn..?
Neida, kjære!

Egentlig synes jeg ikke det. Du har absolutt dine meningers mot.

Men du må gjerne tørre å fremme deg selv med samme selvfølge som dine meninger.

Kan hende du hadde fått en stemme også, vet du..

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja, nå har alle stemt på seg selv, og resten har stort sett stemt på Affa og Pink Panther. Jaja. Det gikk visst skeis med brobyggingen, og når man ikke engang ønsker dialog blir det vanskelig å komme til enighet Pompel. Du må tilgi og la stoltheten få seg en knekk i ny og ne om verden skal bli et triveligere sted vet du.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Ja, nå har alle stemt på seg selv, og resten har stort sett stemt på Affa og Pink Panther. Jaja. Det gikk visst skeis med brobyggingen, og når man ikke engang ønsker dialog blir det vanskelig å komme til enighet Pompel. Du må tilgi og la stoltheten få seg en knekk i ny og ne om verden skal bli et triveligere sted vet du.

Ha'kke sett tråden før nå, sukkerungen min. Jo jeg er den lammepappan på hjemmebane. Og jeg er single for tida, hint hint. Siden du ikke var med måte jeg stemme på affa fordi gubben har noe udefinerbart herlig sjukt ved seg, og PP fordi han besitter visse øyeblikk av forstandig tale. Stemme på meg sjøl er utelukket, og spesielt når jeg er i spann med en som setter seg som mål å komme i guinness for spekatakulær umodenhet ;).
Bare så du veit det, her har du fått meg til å levere stemme for første gang, jeg gjør det kun fordi det er deg, sentralens desidert mest sexy for tida. Hent inn Mazzy, og du vil i det minste få litt konkurranse. Hun vil aldri bli glemt av sentralens medlemmer for sin heroiske innsats.

Honkey

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ha'kke sett tråden før nå, sukkerungen min. Jo jeg er den lammepappan på hjemmebane. Og jeg er single for tida, hint hint. Siden du ikke var med måte jeg stemme på affa fordi gubben har noe udefinerbart herlig sjukt ved seg, og PP fordi han besitter visse øyeblikk av forstandig tale. Stemme på meg sjøl er utelukket, og spesielt når jeg er i spann med en som setter seg som mål å komme i guinness for spekatakulær umodenhet ;).
Bare så du veit det, her har du fått meg til å levere stemme for første gang, jeg gjør det kun fordi det er deg, sentralens desidert mest sexy for tida. Hent inn Mazzy, og du vil i det minste få litt konkurranse. Hun vil aldri bli glemt av sentralens medlemmer for sin heroiske innsats.

Honkey

Hm.. er jeg ikke bitch lenger, eller er du så desperat..?
Banker man sin kone blir man fort single... det er nok noe mange kunne ha fortalt deg før du trengte å erfare det selv..
Jeg er stygg som nøkken, ingenting å trakte etter, man bli lett det når man går rundt som et levende troll.

Du har ikke skjønt poenget, du skal SAMARBEIDE med en av dine argeste motstandere for å få opp stemmetallet, om man prater om forståelse og dialog, er det viktig å selv praktisere det, ellers virker det lite troverdig det hele..

Synd at Mazzy er blitt så fraværende, hadde stor sans for henne jeg og.

Skal innrømme at ikke alle gruppene kom like bra ut A-Arve, slapp litt opp for gode motstandere etterhvert. Kom ikke helt på hvem du var mest uening med, samme med de to nederst..fredelige og snille gutter stort sett. :)

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.253
Torget vurderinger
28
Jeg må stikke innom her oftere skjønner jeg.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg må stikke innom her oftere skjønner jeg.
Ja det må du visst, for hvem i alle dager er du..? :)

Hvis du blir flink kan du bli nominert neste gang, men listen henger høyt.. ;)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.248
Torget vurderinger
2
Jeg stiller min plass til disposisjon. ;)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.248
Torget vurderinger
2
kan ikke se at du er blandt de nominerte.
Nei. Er vel ikke nominert til noe, men jeg står på lista.
Av en eller ennen grunn.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Nå gjør du... ;D Hvorfor skal folk ha så sære navn..? ;)

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Jeg vil protestere mot å bli satt i tospann med min makker; han ødelegger mine vinnersjanser! Alle vet at man ikke kan stemme på en som ikke er lesekyndig. Jeg vil heller matches med deg, vi er et garantert vinnerpar, kompo-baby, hurry down the chimney tonight!

Honk

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg har ikke stent på meg selv, kompo.

Men jeg ser at Oddgeir har stemt på seg selv tre ganger.

Når det regner på presten... ;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg vil protestere mot å bli satt i tospann med min makker; han ødelegger mine vinnersjanser! Alle vet at man ikke kan stemme på en som ikke er lesekyndig. Jeg vil heller matches med deg, vi er et garantert vinnerpar, kompo-baby, hurry down the chimney tonight!

Honk
Det er jo det som er det geniale her, man tvinger frem et samarbeid. Det er du som er vrang, ikke BB.
Hva er galt med analfabeter, dette virker som stigmatisering og fremmedfrykt på meg.. ;)

Jeg er så redd for klenging at deg vil jeg nå i alle fall ikke være på gruppe med, nei da tror jeg nok heller at BB klarer å få deg til å holde fingrene fra fatet...

Brelegutt, det er det du er. Smisk funker forresten ikke på meg.. ;D

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Det er jo det som er det geniale her, man tvinger frem et samarbeid. Det er du som er vrang, ikke BB.
Hva er galt med analfabeter, dette virker som stigmatisering og fremmedfrykt på meg..  ;)

Jeg er så redd for klenging at deg vil jeg nå i alle fall ikke være på gruppe med, nei da tror jeg nok heller at BB klarer å få deg til å holde fingrene fra fatet...

Brelegutt, det er det du er. Smisk funker forresten ikke på meg..  ;D
Det æ'kke no gærent med analfabeter, det er noe gærent med den ene. Jeg generaliserer ikke som du veit. Brelegutt? Oversettelse, anyone?

Honkey

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det æ'kke no gærent med analfabeter, det er noe gærent med den ene. Jeg generaliserer ikke som du veit. Brelegutt? Oversettelse, anyone?

Honkey
Joda du generaliserer du og, du merker det bare ikke selv..

Brelegutter er brelete. (en slags blanding av sutrete, grinete, litt pysete, sånne som henger i skjørtene på mamma og skal ha det på sin måte,.. litt kosete og kanskje..  ;) ikke bare negativt..)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg vil protestere mot å bli satt i tospann med min makker; han ødelegger mine vinnersjanser! Honk
Regner med at du kan takke makker for de stemmene du har, ;D

Jeg må i alle fall det.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.505
Siden min makker har vært fraværende en stund så regner jeg med at han er bortimot glemt. Jeg takker beskjedent for alle stemmene :D ;)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.028
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Siden min makker har vært fraværende en stund så regner jeg med at han er bortimot glemt. Jeg takker beskjedent for alle stemmene  :D ;)
Her er Affa`s siste ord på hfs, datert 17.08.2006 klokken 10:25:43:

"Nei lille vannhode."

Topp Bunn