Smører du deg inn i honning og rusler riktig langt inn i de store skoger treffer du garantert en bjørn, før eller siden. Og han gjør jobben sin, og følger instinktet. Rimelig enkelt å forstå.
Tripper du som lettkledd, barmfager oppstaset kvinne rundt på steder som frekventeres av bl.a. enslige menn, som kanskje er rimelig sulteforet på intim omgang med det annet kjønn, våger jeg å påstå at det er en FORHØYET risiko for problemer i forhold til om man, om jeg tør være så fri, ser ut som en dass i alle henseende. Dette burde også vært rimelig enkelt å forstå.
Slik er vi nå engang skapt, dette er mekanismer i kroppen ment å fremme formeringslysten. Samme greia for dyr og mennesker. Menn er ekstremt visuelle, kvinner er mer følelsesstyrt. Dette er kunnskap vi har hatt i lang tid. Det var en eller annen som sa "menn knuller med øya, kvinner med hjertet" I all vesentlig grad en korrekt anskuelse.
Desverre er det også noen som IKKE catcher dette, bl.a. kvinner av begge kjønn

som kanskje ikke er skrudd sammen på denne måte, eller som kanskje ikke har de samme styrkegrader på drifter etc. som er vanlig. Noen skjønner ikke hva som skjer, andre VIL ikke skjønne. Og så er hylekoret i gang.
Forskjellen på dyr og mennesker er at menneskene normalt er i stand til å forstå hva man ikke kan gjøre, og at et "nei" skal respekteres. Men når mennesker, kanskje med sterke drifter fra starten av, opplever det som problematisk å få tilfredsstilt et behov som ansees som vanlig, da kan selvsagt ting skje som burde være utenkelig. Jeg forsvarer overhode ikke overgrep av denne type, prøver bare å redegjøre for hvorfor ting blir som de blir.
I et ideelt samfunn så får folk gå i fred, og de må gjerne kle seg som de selv ønsker uten at andre skal behøve å gå til ytterligheter av den grunn. Problemet er, at f.eks. Oslo er ikke lenger et ideelt samfunn. Det er store mørke sider ved byen som har vokst frem de siste 20-30 år. Og da bør folk ta seg dette ad notam og bli litt bevisst hvilke farer som vitterligen finnes der ute.
Jeg synes det er like flott som mange andre, når det kommer en vakker kvinne forbi, med alle de feminine atributter vi menn setter pris på. MEN, det er ikke lov å være så naiv og ikke tro at når du slenger et søtt lite lam inn i en sulten ulveflokk så kan det fort få galt.