Hva ville du ha gjort?

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.755
Torget vurderinger
1
Takk for støtte og gode råd. Rørende omtanke her på OT. Spesielt takk for de dårlige rådene, -jeg trengte et påskudd til å åpne den portvinsflasken!

Kroppen ble ikke særlig bedre, så den trenger nok først og fremst ro og hvile, ja.

Jeg var flinkere til å trene før. Etter siste års oppgraderinger av anlegget så prioriteres fritiden til å spille Hi-Fi. Er så fornøyd med lyden at jeg simpelthen ikke klarer å la være. Bare må ha en daglig dose 110dB realisme.

Kunne nok fått til en treningsøkt eller to for all tiden jeg nedlegger her på forumet. Men jeg prioriterer å være her, så det kan leses som et kompliment til dere!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Å drikke når man har vonde muskler høres ikke særlig lurt ut. Om man drikker for mye og sovner i en eller annen ubekvem stilling får man bare vondt flere steder… dessuten hodepine dagen etter,.

Ibux eller sterkere lignende tabletter vil jeg tro er det beste, (diklofenackalium har jeg noen som heter, de funker bra) og rett og slett gå en tur i skog og mark for å myke opp stivnede ledd er det beste synes jeg. Grunn til slike smerter er ofte at leddene stivner/låser seg, og det beste er da å bevege seg, tøye og strekke ut.

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
pedal: Hvorfor ikke oppsøke legen din isteden for mer eller mindre velmenende råd her inne? Man bør ta helsa på alvor og ikke tylle i seg tabletter på anbefaling fra anonyme forumdeltagere...

Men om poenget var å få moralsk støtte for drikkingn forstår jeg det bedre... ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Akkurat!

Hvordan tror dere den nakken kjennes dagen derpå... ? :eek: :eek:

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.755
Torget vurderinger
1
Alkoholen som folkemedisin er sterkt overvurdert og jeg beklager det dårlige eksempel jeg her har vært for de unge og lett påvirkelige medlemmene på Sentralen.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.761
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
pedal skrev:
Alkoholen som folkemedisin er sterkt overvurdert
Huff, ja. Spesielt slikt Løtendestillat burde man unngå for enhver pris.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Den brukes kun utvortes. Må visst til andre siden av Mjøsa for å finne gamle opplendinger til innvortes bruk.

Mvh Vidar P

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.761
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Foretrekker stort sett Løitens Linie framfor Gammel Opland. Kvassere.

[/seriøsmodus]

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Som nevnt i en annen tråd, gå for en "Ron Wood". 50/50 billig portvin og billig cognac/brandy. Varmer helt sinnsykt, og løser opp det som skulle finnes av muskler evt. knuter. ;D
En aldri så liten schläger i Eros' hjem i det siste.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.755
Torget vurderinger
1
Etterord:
Det var forsøket verdt, men alkoholen hjalp ikke. Etter et par ukers drikking måtte jeg til kiropraktor. "Her var det en del å ta tak i, ja" sa han. Etter noen runder hos han, så fulgte et par måneder fysioterapi og en lang sommerferie. Da først returnert nakke og rygg tilbake til normal tilstand.

Moralen i denne tråden er altså at Ron Wood bør holde seg til å spille gitar. Jeg er veldig glad i begge deler, men å blande portvin og Cognac smakte bare noe skvip. Godsakene bør nytes hver for seg.

Topp Bunn