Er du ikke opptatt av lydkvalitet?Lille_Adam skrev:I bruk fra lansering til i dag. Ser ingen grunn til å fikle med de audiofile alternativene.
Jepps går i Foobar her også. Akkurat passe bloated slik: (liker det litt minimalistisk)bambadoo skrev:Akkurat det med "krispere" er noe jeg opplever også. Vender stadig tilbake til foobar. Til tross for maaange forsøk med andre spillere.
Nå ser foobar hos meg veldig fint og innbydende ut også.
Gjestemedlem skrev:Jepps går i Foobar her også. Akkurat passe bloated slik: (liker det litt minimalistisk)bambadoo skrev:Akkurat det med "krispere" er noe jeg opplever også. Vender stadig tilbake til foobar. Til tross for maaange forsøk med andre spillere.
digiman skrev:Gjestemedlem skrev:Jepps går i Foobar her også. Akkurat passe bloated slik: (liker det litt minimalistisk)bambadoo skrev:Akkurat det med "krispere" er noe jeg opplever også. Vender stadig tilbake til foobar. Til tross for maaange forsøk med andre spillere.
Nesten. XP SP3digiman skrev:Win 3.11?
Har du brukt ASIO eller Wasapi sammen med begge avspillere?Pad skrev:Har brukt Winamp nå i 10 år med varierende hell. Tweaket Winamp i alle retninger med hensyn til best lydgjengivelse.Etter innstallasjon av W7 så fikk jeg litt "klikking" i lyden når jeg brukte pc`n til andre ting som feks nettlesing. Nå etter nesten 2 år med disse artifakter så innstallerte jeg Foobar idag og problemene ble løst.
Førsteinntrykket med Foobar er ett noe rotete grensesnitt der Winamp var/er mye bedre i så måte,men det meste går heldigvis å konfigurere i Foobar. Lyden derimot er mer "krispere" og noe flere detaljer kommer frem ved bruk av Foobar.Skal bruke helgen til å utforske dette noe mer inngående.
mvh
Ok! Uansett artig look på deres minimalistisk skjermbildeGjestemedlem skrev:Nesten. XP SP3digiman skrev:Win 3.11?
Ser overhodet ingen grunn til å bloate maskinen med noen av de nyere fargerike OSene. XP har absolutt alt jeg behøver for å starte de programmer jeg liker.