Melodi/instrument orientertEr du: rytme/instrument orientert
Oooh, that's deep man...Jeg er nok nærmest elektrolytter..
Veldig godt svar!Kommer vel egentlig an på hva jeg hører på, men mest rytme/instrument. Er jo bassist, og bassen har alltid vært det første jeg hører, fra så langt tilbake som jeg kan huske. Deretter trommer. Gitarer er oppskrytt![]()
Kopierer denne.Rytme/instrument/vokal orientert, men mindre tekst.
Den tok jeg ikke?Jeg er nok nærmest elektrolytter..
Jepp, hvis rytmeseksjonen ikke har alt på stell, så raser jo alt...Drum'n bass - way to go! Smugspiller litt bass selv.
Ja, ittno som slår dragspelet i full fyr...Lytter? Spæller musikk jeg, og leter til jeg finner noe som får foten til å gå.
Kunne ikke vært mere enig! Steng tråden, ikke noe mer å diskutereLytter? Spæller musikk jeg, og leter til jeg finner noe som får foten til å gå.
Tja, bæsjelukta?(primitiv) grunnrytme og vokal.
Men særlig, hva fenger ved f.eks GG Allin?
Ikke ment å være morsom i det hele tatt; konseptet var myntet på de mer akademisk velutrustede og er i så måte selvforklarende!Den tok jeg ikke?Jeg er nok nærmest elektrolytter..
Uansett om du sluker alt, så betyr ikke det at alt du sier er kjempemorsomt..... haha den satt!
Helt klart. Når jeg hører på metall, pønk, blues osv, er det rytmen og drivet som gjelder. Når jeg hører på type Waits/Van Zandt er det vokalen, jazz blir det groove og melodi. Umulig å gi ett svar egentlig, men jeg hører på/spiller mest musikk der rytme og driv er i fokus.Anyway: svaret på spørsmålet må bli blandet!
fikk aldri sjansen til å føle lukta fysisk i første pers før GG krøyp naken inn i penalet for egenhånd. Fortsatt mener jeg at første albumet tidvis er hyperfengende punkrock.Tja, bæsjelukta?(primitiv) grunnrytme og vokal.
Men særlig, hva fenger ved f.eks GG Allin?![]()
Absolutt, svinger som bare det! Men det siste jeg ville kjøpt på ebay er GG's mikrofon. Gud veit hvor den har vært...fikk aldri sjansen til å føle lukta fysisk i første pers før GG krøyp naken inn i penalet for egenhånd. Fortsatt mener jeg at første albumet tidvis er hyperfengende punkrock.Tja, bæsjelukta?(primitiv) grunnrytme og vokal.
Men særlig, hva fenger ved f.eks GG Allin?![]()
JOOOOO, men du gjør jo ditt beste for å være sentralens klovn, men du klarer da bedre enn dette?Ikke ment å være morsom i det hele tatt; konseptet var myntet på de mer akademisk velutrustede og er i så måte selvforklarende!Den tok jeg ikke?Jeg er nok nærmest elektrolytter..
Uansett om du sluker alt, så betyr ikke det at alt du sier er kjempemorsomt..... haha den satt!
Elektrolytt - Wikipedia
Killswitch: ONSneaky Bastard![]()
Da er vi to. Minst!Kopierer denne.Rytme/instrument/vokal orientert, men mindre tekst.
Tja: øyet som ser. Øret som lytter blir d vel nå?Oppegående og oppegående fru Blom...![]()
Inspirerte meg til å sette på denne LP´nKommer vel egentlig an på hva jeg hører på, men mest rytme/instrument. Er jo bassist, og bassen har alltid vært det første jeg hører, fra så langt tilbake som jeg kan huske. Deretter trommer. Gitarer er oppskrytt![]()