I går kjøpte jeg Melissa Horns "innan jag kände dig" på vinyl til samboer'n. I dag morges satt jeg meg og lytta til plata og la merke til en svak "skurring" på de lyse tonene spesielt på vokalen i de to siste låtene på A-sida. Det plaget meg såpass at jeg satt meg til å høre på de samme låtene via Sonos (fra Wimp). Ingen skurring. Jeg er da ganske sikker på at det er enten plata eller noe med platespiller'n. Om det er plata mkan jeg skaffe ei ny, og om ikke, hva kan det være med platespiller'n?
Er det noe jeg kan prøve for å undersøke hva det er?
Jeg har nettopp hatt muligheten til å anskaffe meg et anlegg jeg har drømt om i mange år, og platespiller'n er det nak ganske sikkert flaskehalsen i dette. Men, har jeg nå kommet dit at jeg må skifte ut den?
Platespiller'n er en Pro-Ject Debut III, forsterker McIntosh MA7000, høyttalere JBL Array 1000.
Takk for svar!
Er det noe jeg kan prøve for å undersøke hva det er?
Jeg har nettopp hatt muligheten til å anskaffe meg et anlegg jeg har drømt om i mange år, og platespiller'n er det nak ganske sikkert flaskehalsen i dette. Men, har jeg nå kommet dit at jeg må skifte ut den?
Platespiller'n er en Pro-Ject Debut III, forsterker McIntosh MA7000, høyttalere JBL Array 1000.
Takk for svar!