Hva med å diskutere surroundutgivelser? Anbefalinger osv..

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• MrSpock

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Antall liker
    5.734
    Ikke så lenge å vente denne gangen på blu rays fra Rhino 🥳

Har ikke hørt disse albumene før - blir spennende å bli kjent med.

Har også fått de siste 2 signalboosterne jeg bestilte - 4 VU metere for Quad perfekt justert etter mitt foretrukne lyttenivå.

Har laget en liten Quadrophonic seksjon i enden av hifi-benken med VU-metere, avspiller og noen av Quad discene jeg har.

• Liker
    Reaksjoner: ch

MrSpock

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Antall liker
    5.734
    Nytt fra SDE i dag, to Wham! album - i en bundle hvis man ønsker:

Atmos & Stereo mixer, slippes 22 mars.

MrSpock

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Antall liker
    5.734
    XTC - et band jeg har et blandet forhold til. Noen låter liker jeg veldig godt - andre er som å dra negler på en tavle 😁

Jeg er også en typisk "lytte til album" person - det gjør at jeg nesten aldri hører på de utgitte surround albumene av XTC - eminent mixet av Steven Wilson.

Bestemte meg for å gjøre noe med dette - dermed laget jeg et eget "Best of" album!

Litt custom grafikk, plukket fra de aktuelle albumene. Jeg laget også et tilsvarende for Hi-Res stereo.

Multikanal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    869
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Atmos mixen av Smoke on the Water får blandet kritikk på QQ. Dessverre ikke mulig å høre den her enda. Er kun Atmos mixen jeg bryr meg om, er den dårlig står jeg over.

Voff

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Antall liker
    8.096
    Torget vurderinger
    1
    Gentle Giant "The missing piece" Steven Wilson remix kommer 23. Februar. Gleder meg til denne da originalmiksen er noe snodig....

blu-ray_spread.jpg

Award winning producer and musician Steven Wilson continues his association with the band, remixing the album in Dolby Atmos, Stereo and 5.1 surround sound. In addition, the digipak CD/Blu-ray version also contains an instrumental mix, the original 1977 stereo mix and videos for each track. All remixes except the Atmos contain a bonus track, a previously unreleased outtake of “Winning.”

Gentle Giant's “The Missing Piece” Steven Wilson remix will be released on CD, 5.1 Blu-Ray, 180g vinyl and Limited Edition Transparent Green Vinyl variant on February 16, 2024.

Sist redigert:

MrSpock

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Antall liker
    5.734
    Fikk endelig erstatningsdisken av Spinners fra Rhino:

Stereoversjonen har jeg spilt mye - endelig kan jeg også spille Quad versjonen, et knallalbum og nærmest demo surround kvalitet.

Mange gode låter på albumet

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn