|
JA. Overgås ikke av "The Wall". God, den óg.^Kanskje deres beste imo.
Har registrert at vi ikke nødvendigvis er enige i alt, men her er vi i hvert fall ganske enige.^Kanskje deres beste imo.
Sliten i dag, Marve?
Det er overhodet ikke noe problem å ikke være enig i alt, SRM. Det er det som bringer verden framoverHar registrert at vi ikke nødvendigvis er enige i alt, men her er vi i hvert fall ganske enige.^Kanskje deres beste imo.
Sliten i dag, Marve?![]()
Ser at flere mener at dette faktisk er et av deres beste album. Stemmer det, er det smått utrolig; 40 år etter storhetstiden. Må skaffe meg dette.Hørt en singel derfra på Tuben, og det er i kjent ELO stil![]()
Enig. Og veldig bra lyd på de mastringene jeg har.De tre første Bad Company skivene står seg meget bra de. Ikke dårlige i lyden heller![]()
Ja, ett rent forum med fokus på musik/hifi hade varit något. Fokus verkar idag ligga på något helt annat, en skrämmande utveckling.Et hifi-forum, der musikk, god lyd og dertil relaterte tips og diskusjoner var fokuset; se det hadde vært noe det.
Denne nå.
Vis vedlegget 348970
The Clash - London Calling. CBS 460114-2.
Det er nok om å gjøre å ha flest mulige medlemmer, det gir selvsagt mer reklameinntekter. At forumet ødelegges i forhold til hva det burde dreie seg om, betyr mindre.Ja, ett rent forum med fokus på musik/hifi hade varit något. Fokus verkar idag ligga på något helt annat, en skrämmande utveckling.Et hifi-forum, der musikk, god lyd og dertil relaterte tips og diskusjoner var fokuset; se det hadde vært noe det.
Denne nå.
Översätter man åsna med 'ass' så är min tolkning att dagens fokus, det man matas med i media är; 'The asses ass'
För att återgå till musiken och The Clash, London Calling; Det är svårt att rangordna album men definitivt 'Top 5',
kanske 'Top 3'. Kan nog vara 'Top 1' i min lilla värld![]()
![]()
Kutte ut OT eller skille det ut tror jeg er nødvendig for å få mere trøkk i HIFI og musikk delen av HFS. helt latterlig at OT står for mer enn 50% av aktiviteten. Hører på Eels for øyeblikket for å ramle ned på OTDet er nok om å gjøre å ha flest mulige medlemmer, det gir selvsagt mer reklameinntekter. At forumet ødelegges i forhold til hva det burde dreie seg om, betyr mindre.Ja, ett rent forum med fokus på musik/hifi hade varit något. Fokus verkar idag ligga på något helt annat, en skrämmande utveckling.Et hifi-forum, der musikk, god lyd og dertil relaterte tips og diskusjoner var fokuset; se det hadde vært noe det.
Denne nå.
Översätter man åsna med 'ass' så är min tolkning att dagens fokus, det man matas med i media är; 'The asses ass'
För att återgå till musiken och The Clash, London Calling; Det är svårt att rangordna album men definitivt 'Top 5',
kanske 'Top 3'. Kan nog vara 'Top 1' i min lilla värld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()