Det blir gjerne en del soul for en politimester i eksil?Bare soul om dagen. Soul, soul og atter soul.
Og litt R&B.
Sjekk deres siste Blue Horizon. Sagt det til deg før Lars ErikHelgens første blir Wishbone Ash sitt femte album. Herreavdelingen spilte fra denne i går. Et flott album.
Vis vedlegget 309409
Wishbone Ash - There's The Rub. MCAD 10448. 1974(91)
Der spilte de denne;
Denne er også veldig bra;
F:U.B.B; Fucked Up Beyond Belief.
På dette albumet hadde gruppen fått ny gitarist. Ted Turner ga seg, og Laurie Wiesfield erstattet ham. Soundet forandret seg en del av den grunn. There`s The Rub er av mange regnet som et av deres sterkeste album.
O store; jeg bøyer min nakke og skal selvsagt adlydeSjekk deres siste Blue Horizon. Sagt det til deg før Lars ErikHelgens første blir Wishbone Ash sitt femte album. Herreavdelingen spilte fra denne i går. Et flott album.
På dette albumet hadde gruppen fått ny gitarist. Ted Turner ga seg, og Laurie Wiesfield erstattet ham. Soundet forandret seg en del av den grunn. There`s The Rub er av mange regnet som et av deres sterkeste album.![]()
Regner nesten med at vinylrip vil være best.Sjekk ut cd før kjøp. Kjøpte vinylen selv og den lyder godt den. Mulig at vinyl rip er bedre lydmessig
![]()
Jeg lette etter slike;
Var en furie av et fruentimmer som blåste opp til orkan for en tid siden?^Nina Hagen.
mvh
Tsk, tsk; 1972
Hehe....ja han er vel d -)^Liker. Selv om du nok tar feil; Django Reinhardt er død