Står allerede på listaVis vedlegget 308595
Ten Years After - A Space In Time. Chrysalis F2 21001. 1990 (1971)
Bør strengt tatt være på alles liste denne skiva.
Skulle i grunn tro at han hadde vett nok til å skygge unna karsken etter hvert, men noen lærer visst aldri....Karaffelgikt i dag Lars_Erik ???
Sigarhoste, forsterket av singel malt-pådratt hjelmesykeKaraffelgikt i dag Lars_Erik ???
Må ha litt Sleepy Hollow i dag også. Flott skive.
Vis vedlegget 308613
Sleepy Hollow - Sleepy Hollow. 1972. Vinylrip.
Kliss lik George Harrison denne låta
Hele skiva.
HeheKaraffelgikt i dag Lars_Erik ???
Skulle i grunn tro at han hadde vett nok til å skygge unna karsken etter hvert, men noen lærer visst aldri....Opus for trange hjelmer.
Bob Dylan - Mtv Unplugged
mvhKarsk var jeg ferdig med som 16-åring. Seks år med morsmelkerstatningen var nok
![]()
Sigarhoste, forsterket av singel malt-pådratt hjelmesykeKaraffelgikt i dag Lars_Erik ???
![]()
Har den på vinyl. Har kommentert lyden på den også, jeg skrev vel noe sånt som at det virket som om noen hadde firt henne ned i en brønn før hun begynte å synge. Besynderlig og usedvanlig dårlig lyd.Musikk in abstinensia.
Vis vedlegget 308669
Christine Perfect - Christine Perfect. Columbia 4747002. 1970(1993)
Denne burde du skaffe deg, tkr. Om du ikke alt har den.
Skal sjekke litt her, tkr.Har den på vinyl. Har kommentert lyden på den også, jeg skrev vel noe sånt som at det virket som om noen hadde firt henne ned i en brønn før hun begynte å synge. Besynderlig og usedvanlig dårlig lyd.Musikk in abstinensia.
Vis vedlegget 308669
mvh
PPAN 7-63860 | UK | 2006 |
Nei, mitt eksemplar er Sire Records SASD 7522.Skal sjekke litt her, tkr.Har den på vinyl. Har kommentert lyden på den også, jeg skrev vel noe sånt som at det virket som om noen hadde firt henne ned i en brønn før hun begynte å synge. Besynderlig og usedvanlig dårlig lyd.Musikk in abstinensia.
Vis vedlegget 308669
mvh
Edit; er vinylen du har denne;
PPAN 7-63860 UK 2006
Skal du disse Grandiosa også nå, din snobb....Som heldigvis tok slutt etter drøye 50 minutter.
Nå spilles det musikk:
Musikk for den som blir lei av A4- Americana, eller Grandiosa, eller masseprodusert 4/4 rock/pop. Anbefales! Regner seff med å snakke for døve ører (enda en gang), men har nå iallfall forsøkt....
mvh