@Baluba; hva er en "spilleliste"? Noe nymotens greier, regner jeg med. Der man hopper fra en låt til en annen, mens man kjenner uroen og stresset herje i kroppen. Fæle greier!
Nesten som da vi drev å tok favorittlåter på kassett...

Hele denne og de tilsvarende trådene er jo uendelige spillelister... Og uansett har jeg ikke sett plata bli nevnt noe særlig, men mye kan ha skjedd i mitt fravær. Tror nok den vil falle i smak hos noen og enhver av pasientene her på asylet. 

Ok; var et øyeblikk i tvil om du hadde henfalt til Muzak, men skjønner nå at du mente album 

Det var en lettelse.
Skal sjekke den skiva.

Du er jo en av de som garantert kommer til å digge den skiva, og det er derfor jeg plugger den i denne tråden istedenfor den andre.
Er enda et stykke fra siste album for kvelden, og med de siste dagers gjentakelser av The Wagoneers nydelige siste album Good Fortune får den enda mer legendariske Stout & High spilletid i kveld. Personlig har jeg alltid hatt Good Fortune som min favoritt av de to, selv om jeg tror musikkpolitiet mener at Stout & High er best. To knakende gode album fra et band som kun fikk gitt ut de to fordi de var signet på feil plateselskap, Herb Alberts A&M istedenfor en Nashville-label som ville gitt dem spilletid på countryradio. På den tiden (88 og 89) var det slik at ble du ikke gitt ut på riktig label ble du ikke spilt på riktig type radiostasjon, og da uteble den kommersielle suksessen. Og det var det som drepte The Wagoneers i sin tid, feil valg da de fikk tilbud fra Herb Albert og heller burde hatt is i magen til Nashville oppdaget dem.
Et kjapt Google-søk etter bilder viste at 
Townes spilte nettopp denne platen 3. desember for to år siden. Dette er sakset fra hans post fra 2012.

Fra Austin, Texas. Så då er det vel heavy metal da? 

;D

Edit: Litt google-virksomhet har ført til at jeg er blitt oppmerksom på at de er samlet igjen, og har til og med egen FB-side. Trykket selvfølgelig liker på den siden, for jeg vil gjerne vite det om de befinner seg på våre breddegrader en gang i framtiden, eventuelt kommer ut med noen nytt. Vokalist Monte Warden har kommet med noen få soloskiver som virker interessante i mellomtiden. Spesielt den selvtitulerte skal jeg sjekke ut.