Jeg har lagt ut miner og selvskudd. Kan bli mye flott middag av dette.Mens man deler ut vitamin/cyanidbjørner til snoppøblene
mvh
Tenkte meg det. Småjævlene må jo da ikke ha fortært cyanidholdig snop. Skal endre taktikk.Jeg har lagt ut miner og selvskudd. Kan bli mye flott middag av dette.Mens man deler ut vitamin/cyanidbjørner til snoppøblene
mvh
Musiker-slasker skal du passe deg for! Kjenner heldigvis ingen slikeJa kriminaliteten vil ingen ende ta, snop tjuveri er direkte ufint, liksom musiker slasken som har lagt inn uekte windows os på Macen min
.
Etter å ha sprengt disse avskyelige, blå vesene i lufta, setter jeg på The Sensational Alex Harvey Band.
Vis vedlegget 286489
The Sensational Alex Harvey Band - Framed. Vertigo 512 815-2. 1973 (92).
Albumet er fra 1973, og det er så svinaktig bra!
Etter å ha sprengt disse avskyelige, blå vesene i lufta, setter jeg på The Sensational Alex Harvey Band.
The Sensational Alex Harvey Band - Framed. Vertigo 512 815-2. 1973 (92).
Albumet er fra 1973, og det er så svinaktig bra!
Nei fyda, hvorfor dette hatet?
Kan gi assosiasjoner:
TV 2: Trønder har sluttet seg til IS i Syria -adressa.no
Masse snåle småfolk ute!Hmm, er det maskerade?
Du traff på henne, du også?Bestjålet. Liker litt av hvert oppover tråden![]()
Hun der liker jeg best uten en trådDu traff på henne, du også?Bestjålet. Liker litt av hvert oppover tråden![]()
![]()
Nei, nei, nei! Innpakningen betyr altHun der liker jeg best uten en trådDu traff på henne, du også?Bestjålet. Liker litt av hvert oppover tråden![]()
![]()
![]()
Jada, innpakningen er veldig bra. Passer bra på gulvet på soverommet mittNei, nei, nei! Innpakningen betyr altHun der liker jeg best uten en trådDu traff på henne, du også?Bestjålet. Liker litt av hvert oppover tråden![]()
![]()
![]()
![]()