Noterer meg at du har vært snill gutt og fått ny pick-up til jul.
Fornøyd ?
Fornøyd ?
Jada. Har vært nesten kvalmende snill i hele år.Noterer meg at du har vært snill gutt og fått ny pick-up til jul.
Fornøyd ?
Det ble den, ja.Er det den smule eksklusive saken du har nevnt i en annen tråd du har gått for ?
Hehe, og jeg som ikke engang visste at vi hadde noen konkurranse gående!Grattis, den virket jo til å være svært lovende.
Så får vi se hva Oct svarer med![]()
Har ennu ikke spilt inn EtnaenSå får vi se hva Oct svarer med![]()
Ryley Walker er adskillig nærmere John Martyn enn Van Morrison, IMO. Ikke nødvendigvis et kvalitetstegn, fremdeles IMO.@ tkr: Klikker uhemmet "liker" på nesten alt som postes ikveld. Sjekker Ryley Walker på tuben.
mvh
Nuvel....P.J.Harvey lässt grüssen. Men dette svinger godt, og ligger nærmere smaken her i tkr Towers.
mvh
Nuvel....P.J.Harvey lässt grüssen. Men dette svinger godt, og ligger nærmere smaken her i tkr Towers.
mvh
mvh
Kun at det går litt for hastig mht. nye artister. Har ikke hørt den ennu.Nuvel hva??
Fant ham på Spotify:
-Altså noe å strekke seg nedover etter?^^ Donny Osmond var hans inverterte idol.
mvh
Neppe. Har intet av denne bieberfiguren Donny Osmond. Men gjerne descender under origo på y-aksen-Altså noe å strekke seg nedover etter?![]()