JobbVasket 30 skiver allerede siden jeg kom hjem fra jobb![]()
mvh
JobbVasket 30 skiver allerede siden jeg kom hjem fra jobb![]()
Takker for det lars-erik.Skjenker en single malt, mens jeg ønsker SydVest-spisseren velkommen hjem
Vis vedlegget 351061
Thin Lizzy - Black Rose A Rock Legend 28PD-545. 1979(89)
Takk skal dere ha, alle gratulanter!Gratulerer med dagen Tønnes, long may you run.
Jeg kan hjelpe deg med et par album av Never The Bride.^^ Det der var svært bra, Johhny! På lista.
The End er vel på topp 5
The End er virkelig en av mine favoritter. Det er en av låtene jeg prøver å ikke høre på FOR mye - for å unngå at jeg sliter den ut, rett og slett. Det er også virkelig en skikkelig røykelåt - for å si det rett ut - ikke det at jeg har noen uvaner akkurat på det..Ja. Noe der omkring.The End er vel på topp 5
mvh
The End er vel på topp 5
Mvh
Har akkurat hørt den ferdig nu. Og må si at den gjorde et mektig inntrykk da jeg var på premiéren på Apoaclypse Now. Edit: Ikke alle artister lar sin musikk utnyttes kommersielt. Et godt eks. på dette er Pink Floyd, som nektet å la Stanley Kubrick bruke musikk fra Atom Heart Mother til filmen A Clockwork Orange (1971).Redux_Redemption skrev:The End er virkelig en av mine favoritter. Det er en av låtene jeg prøver å ikke høre på FOR mye - for å unngå at jeg sliter den ut, rett og slett. Det er også virkelig en skikkelig røykelåt - for å si det rett ut - ikke det at jeg har noen uvaner akkurat på det..