- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 33.203
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Snasent album, snasen dame:
mvh
mvh
Fortsetter med denne, nå på tidlig-kvelden.
Vis vedlegget 301245
Tucky Buzzard - Warm Slash. 1971
Fy svarte hvor mye bra musikk som ble laget fra slutten av 60-tallet og utover 70-tallet!
Fortsatt styr med disse svenskene?Mens man krangler med hovedentreprenøren pr. mail:
Har hele greia opp til hårrøttene. Lei! Vil bare bli ferdig med hele saken.
mvh
Det er faen meg ikke så langt unna sannheten Bartemann.De ti beste årene i rockehistorien er fra 1966 til 1975![]()
Nei, dessverre. Mye av det som utgis nå er bare møl. Satt bare å lo da Morten Abel framførte sin nye låt på Spellemannsprisen for eksempelSlik er det desverre ikke lenger Lars Erik
Fortsetter med denne, nå på tidlig-kvelden.
Vis vedlegget 301245
Tucky Buzzard - Warm Slash. 1971
Fy svarte hvor mye bra musikk som ble laget fra slutten av 60-tallet og utover 70-tallet!
Nei, i grunn ikke. Det endte opp med at jeg fikk carte blanche og fikk beskjed om at jeg ble budsjettansvarlig for hele prosjektet- Men det er sluttfakturaen for prosjektet vi ikke blir enige om, ca 40 kkr utav en totalsum på 10 300 000.Fortsatt styr med disse svenskene?Mens man krangler med hovedentreprenøren pr. mail:
Har hele greia opp til hårrøttene. Lei! Vil bare bli ferdig med hele saken.
mvh
Ja, og gutten er så tilgjort at man blir pinlig berørt av å se han opptre. Og låtene....Sondre Lerche har jeg aldri hatt sansen for. Intetsigende musikk i mine ører.....
Setter seff pris på hjelpen!^Er det snakk om 40k for mye, er det bare å sende pm så kan jeg avhjelpe eventuell krangling. Sender deg mitt kontonummer![]()
Hehe; der var jeg tydeligvis for lite presis! Var selvsagt om det av overnaturlige årsaker ble 40k til overs jeg mente å strekke ut en hjelpende hånd.Setter seff pris på hjelpen!^Er det snakk om 40k for mye, er det bare å sende pm så kan jeg avhjelpe eventuell krangling. Sender deg mitt kontonummer![]()
Nå er det slik at jeg mener at de forlanger 40 KKr. for mye. Men hvis du ønsker å bidra med 40 KKr til byggingen, kan jeg sende deg mitt kontonummer og avblåse hele krangelen.
mvh
Kult, da er det oss to av 500 mulige...Har denne selv jeg![]()
Dette svinger radikalt!Fytti katta. Denne er bare gitt ut på cd, men helvete å det svinger. Her er en cover av ACE med How Long. Bare sjekke mere av denne