I kveld hadde jeg på et uhyre av en laks, til smålaks-elv å være. Fisken var godt over meteren og anslagsvis 12-13 kilo. Mista den etter 10 minutter. Slikt takler jeg lite godt, og trenger å avreagere nå.
Har du ikke hørt at det er sverdfisk som gjelder i norske lakseelver for tiden?![]()
Når jeg får tid og trøkk nok i (penge)pungen, skal Alaskas kongelaks (kan bli over 60 kilo) Blue Marlin (sverdfisk) og Tunfisk til pers!I kveld hadde jeg på et uhyre av en laks, til smålaks-elv å være. Fisken var godt over meteren og anslagsvis 12-13 kilo. Mista den etter 10 minutter. Slikt takler jeg lite godt, og trenger å avreagere nå.
Har du ikke hørt at det er sverdfisk som gjelder i norske lakseelver for tiden?![]()
![]()
![]()
Bob Seger - Against the wind
Virgo. Pushet av skink (Pushwagner)@oct; hvilke Audio Physics er det snakk om?
Standard eller pluss? Uansett; dette blir braVirgo. Pushet av skink (Pushwagner)@oct; hvilke Audio Physics er det snakk om?.
mvh
Har du sett denne oct?Virgo. Pushet av skink (Pushwagner)@oct; hvilke Audio Physics er det snakk om?.
mvh
Gratulerer, da!Virgo. Pushet av skink (Pushwagner)@oct; hvilke Audio Physics er det snakk om?.
mvh