Starter med litt blues/rock i dag:
Vedlegg
-
147.9 KB Visninger: 202
|
Dette burde slett ikke være en ukjent artist. Han har noen av de flotteste viser som er laget.Fortsetter m. denne kanskje litt pr.- idag ukjente artisten:
Vis vedlegget 267686
vinyl ( og seff mannen som utgav "American Pie").
mvh
Her synger han om "The Day The Music Died"; da flyet med Buddy Holly, Richie Valens og JP "The Big Bopper" Richardson styrtet, 3. februar 1959. Waylon Jennings ga sitt sete til "The Big Bopper", og unngikk ulykken. Richie Valens "vant" sitt sete etter å ha slått mynt og kron`med sin gitarist Tommy Allsup. Elvis var vel også ment å være med, men rakk ikke flyet. I tillegg synger han om Bob Dylan, The Beatles, Woodstock, James Dean, Connie Francis, The Byrds, Rulle-Stenene, Janis Joplin, Gud, Sønnen og Satan.
Snakker vi her om Airista-utgivelsen fra 83?Dene er utgitt på japanpress fra RCA Lars Erik. Også på MoFi
Natten er enda ung-musikk.
Al Stewart - Year Of The Cat. CDM 7 95773-2. 1990.
Nydelig album og god ferieMå trå til å spille favorittdamen.
Ser den er blitt spilt her.
Vis vedlegget 268149
Med ønsker om en god ferie til alle.
Snakker vi her om Airista-utgivelsen fra 83?Dene er utgitt på japanpress fra RCA Lars Erik. Også på MoFi
Natten er enda ung-musikk.
Al Stewart - Year Of The Cat. CDM 7 95773-2. 1990.
Muligens....^Kalles muligens Loudness war....
Nylig innkjøpt:
Vis vedlegget 268297
Ok musikk, det er ikke det.
Men hva i satans navn har de gjort med lyden?? Flisete, masete, forvrengt og noe så inni helvete høyt at l.e.d. ene i preen konstant ligger oppe i rød sektor. Låter som knust glass..
Møkkalyd! Jævla makkverk! En skam! Kunne like godt ha brent opp pengene!
mvh
Ja,det var min feil. Burde ha lyttet før kjøp. Kjøpte en del andre nye cder, og de var det helt grei lyd på. Moralen er vel å kjøpe vinyl der hvor det er tilgjengelig, ,og prøvelytte på evt. digitale medier før kjøp.Kjøpte vinylen jeg, og den er ålreit i lyden den
Nylig innkjøpt:
Vis vedlegget 268297
Ok musikk, det er ikke det.
Men hva i satans navn har de gjort med lyden?? Flisete, masete, forvrengt og noe så inni helvete høyt at l.e.d. ene i preen konstant ligger oppe i rød sektor. Låter som knust glass..
Møkkalyd! Jævla makkverk! En skam! Kunne like godt ha brent opp pengene!
mvh
Hva er dette, Bartesam, remikser? Og av hva?Feiende bra soulsamling fra Harmless Records på 180 Gr press. 8 stk LP og 40 låter.
Vis vedlegget 268458
Hva er dette, Bartesam, remikser? Og av hva?Feiende bra soulsamling fra Harmless Records på 180 Gr press. 8 stk LP og 40 låter.
Vis vedlegget 268458
mvh
Takker!
Takker!
Sånn ca. leselig....Mye ukjent, men den settes på innkjøpslisten hvis du anbefaler den.
mvh
Han har en helt fantastisk rekke av høydare fra 1968 til 1972, 5 toppalbum på rad:Van Morrison er en fenomenal låtskriver og artist, Tkr.
Han blir spilt mye her i kanaristua. Har enda til gode å høre noe dårlig fra den kanten.
Nå har ikke jeg hørt så mye som du har, har enda noen album som jeg ikke har hørt på enda.
Han har jo en imponerende katalog.
Dette er min favoritt for tiden.