Tar en velfortjent pitstop i kjøleskapet når jeg er vel hjemme igjen^Sykkeltur uten pitstop??? Går det an da?![]()
Tar en velfortjent pitstop i kjøleskapet når jeg er vel hjemme igjen^Sykkeltur uten pitstop??? Går det an da?![]()
Uncensored? Var det noe styggedom i den teksten da?Led Zeppelin - Stairway to Heaven Live
Led Zeppelin – Stairway To Heaven - Live Spotyfy
http://wimp.no/track/11980844
Vis vedlegget 263093
Ikke det jeg har lagt merke til Steinar, har i grunn ikke tenkt på detUncensored? Var det noe styggedom i den teksten da?
Jepp^ @Lars Erik. Har du også skjult spor på track 12 på Nevermind? Starter på 13.52.
Sikkert mange som aldri har oppdaget den låtaJepp^ @Lars Erik. Har du også skjult spor på track 12 på Nevermind? Starter på 13.52.![]()
Åja, det er visst en bok. Da skjønner jeg det bedreIkke det jeg har lagt merke til Steinar, har i grunn ikke tenkt på detUncensored? Var det noe styggedom i den teksten da?![]()
Teksten er ikke helt bra om man hører den baklengsÅja, det er visst en bok. Da skjønner jeg det bedreIkke det jeg har lagt merke til Steinar, har i grunn ikke tenkt på detUncensored? Var det noe styggedom i den teksten da?![]()
![]()
Min første tanke var at ingen tekst er helt bra om man hører den baklengs. Man kan finne masse deilige besvergelser der. Om man vil.Teksten er ikke helt bra om man hører den baklengsÅja, det er visst en bok. Da skjønner jeg det bedreIkke det jeg har lagt merke til Steinar, har i grunn ikke tenkt på det![]()
![]()
En del referanser til helvete og annet.
På Strawberry Fields sier John Lennon; "I Buried Paul." Derfra oppsto myten om at Paul ble drept i en bilulykke. Den samme som ble beskrevet i A Day In The Life.Min første tanke var at ingen tekst er helt bra om man hører den baklengs. Man kan finne masse deilige besvergelser der. Om man vil.Teksten er ikke helt bra om man hører den baklengsÅja, det er visst en bok. Da skjønner jeg det bedreIkke det jeg har lagt merke til Steinar, har i grunn ikke tenkt på det![]()
![]()
En del referanser til helvete og annet.
Min andre tanke var hva som sies helt på slutten av Beatles' Sgt. Pepper. For meg høres det ut som de sier "we're gonna rob the bank". Men de sier de sikkert ikke!
Han dobbeltgjengeren fikk jo et ganske bra livMyten rundt Paul McCartney ble brukt svært bevisst. Ingen sa noe rett ut; verken The Beatles eller Apple Corp, men myten levde sitt eget liv hos fansen. Og som om de ikke solgte nok plater fra før av, sikret dette enda høyere salgstall og radiospilling. Tekstene ble gjennomanalysert, forlengs som baklengs. Alle tvetydigheter og dobbeltmeninger ble tolket opp og ned. Covre ble nærmest dissekert. Enkelte mente også at de kunne høre at det ikke lengre var Paul som sang. Vinneren av konkurransen- som ingen fikk høre resultatet av, hadde nemlig (mente mange) lysere stemme.
Det kan man trygt si!Han dobbeltgjengeren fikk jo et ganske bra livMyten rundt Paul McCartney ble brukt svært bevisst. Ingen sa noe rett ut; verken The Beatles eller Apple Corp, men myten levde sitt eget liv hos fansen. Og som om de ikke solgte nok plater fra før av, sikret dette enda høyere salgstall og radiospilling. Tekstene ble gjennomanalysert, forlengs som baklengs. Alle tvetydigheter og dobbeltmeninger ble tolket opp og ned. Covre ble nærmest dissekert. Enkelte mente også at de kunne høre at det ikke lengre var Paul som sang. Vinneren av konkurransen- som ingen fikk høre resultatet av, hadde nemlig (mente mange) lysere stemme.![]()
Fantastisk. Den mannen klarte jaggu meg å engasjere fangene med god musikkSangen sier vel altGod old Johnny Cash