|
Meget bra dette.Selv hadde jeg en plate med Zito men kan desverre ikke finne den igjen.Er vel lånt vekk antagelig.Føler denne tråden trenger et Mike Zito album nå, så da påtar jeg meg ansvaret for å spille litt fra "Today"
Meget flott musiker som har vært langt ute på kjøret, og som via musikken nå er på rett spor.
Vis vedlegget 246262
Hele på Spotify: Mike Zito – Today
^Fan, har du aldri noe originalt å komme med?! Noe du kan skrive to sider om? Noe ekte garasje- barokk?Burde ikke spilt denne her....corny, overspilt, uorginalt valg....jeg vet, jeg vet......men den er så jævlig god da, og lå der og go`blunket til meg da jeg gikk inn på iTunes.....på den annen side:"Honi soit-il qui mal y pense", "Skam over den som tenker stygt om dette", så kritikere kan kysse meg i r*va.
Vis vedlegget 246271
mvh
Med den flaska passer denne versjonen bedre, party varianten må vite.
Tja, la meg se.....^Fan, har du aldri noe originalt å komme med?! Noe du kan skrive to sider om? Noe ekte garasje- barokk?Burde ikke spilt denne her....corny, overspilt, uorginalt valg....jeg vet, jeg vet......men den er så jævlig god da, og lå der og go`blunket til meg da jeg gikk inn på iTunes.....på den annen side:"Honi soit-il qui mal y pense", "Skam over den som tenker stygt om dette", så kritikere kan kysse meg i r*va.
Vis vedlegget 246271
mvh
![]()
Tja, la meg se.....^Fan, har du aldri noe originalt å komme med?! Noe du kan skrive to sider om? Noe ekte garasje- barokk?Burde ikke spilt denne her....corny, overspilt, uorginalt valg....jeg vet, jeg vet......men den er så jævlig god da, og lå der og go`blunket til meg da jeg gikk inn på iTunes.....på den annen side:"Honi soit-il qui mal y pense", "Skam over den som tenker stygt om dette", så kritikere kan kysse meg i r*va.
mvh
![]()
The Jizzheads, som kalte seg The Cumbuckets etter at de skiftet bassist, ga ut en MP3 singel i 2006, i Minneapolis. Den er veldig sjelden, fordi mora til den nye bassisten måtte kjøpe opp hele restopplaget på 486 singler.....men jeg fant den på en platemesse i Heerenveen og har spilt den mye. Den er helt rå! Skal se om jeg finner den......
mvh
Prøver meg på en tkr spesial- 1 del Baileys, 1 del Balvenie, 1 del melk. Smaker jævlig, men Balvenie- smaken drukner helt. Og den funker.
Glemmer aldrig yngre dager..... da Donna ble spilt på vinyl
Fylte nettopp glasset med Lagavulin single malt. Fy Hades, det var stygge greier! Enda jeg elsker denne. Jeg må nok ha pådratt meg stygge ettervirkninger etter å ha lyttet til Cumjizzers
Hun er penest til høyre
Dro frem mitt vinyleksemplar datert 1979. Venstre.
OK bandVis vedlegget 246110
Roy og venner, en live plate.
Egentlig ingen favoritt, får stå på som bakgrunnsmusikk.
Slipper høre øresusen.![]()