[No message]
Vedlegg
-
18.9 KB Visninger: 186
ups, dama har tydeligvis bra smak også. Kanskje jeg skal prøve å be henne med hjem for å se på platesamlingaBrasse skrev:
Både kjerringa og eldste karen lurte på hva jeg ønsket meg til jul, PT på vinyl skriker far halvt hysterisk.vargen skrev:@JanR:
Ah, ønska meg PT-vinyl av fruen til jul, forhåpentligvis ligger det noen flate, harde pakker under juletreet.FOABP har jeg faktisk på vinyl, limited edt. riktignok, og som ligger innpakket ennå.
![]()
For min del så oppdaget jeg PT ganske sent. Hørte de vel hos rolfozzy for en 4 år siden eller no første gangen og vært "hekta" siden.Anonym skrev:Dere som liker PT, har dere mye eldre musikk fra Geneisis, Pink Floyd osv. fra før eller er PT noe dere har startet med ganske tidlig?
Det irriterer meg litt at jeg ikke har fått tak i PT for jeg liker eldre prog og da spesielt Genesis svært godt.vargen skrev:@JanR:
Får håpe vi begge er like heldige.![]()
@Anonym:
Jeg gikk direkte på Porcupine Tree. Begynner å bli en del år siden nå, og det er like rått fortsatt.Og Genesis og Pink Floyd spilles sjelden, har 0 skiver av Genesis og 1 av PF.
Liker de skivene veldig godt.Anonym skrev:Det irriterer meg litt at jeg ikke har fått tak i PT for jeg liker eldre prog og da spesielt Genesis svært godt.vargen skrev:@JanR:
Får håpe vi begge er like heldige.![]()
@Anonym:
Jeg gikk direkte på Porcupine Tree. Begynner å bli en del år siden nå, og det er like rått fortsatt.Og Genesis og Pink Floyd spilles sjelden, har 0 skiver av Genesis og 1 av PF.
Får prøve på en ny gjennomspilling eller 2 med tid og stunder, har albumene Deadwing og In Absentia
Roger Waters bestelars_erik skrev:Noen disset Pink Floyd her
Da må denne spilles ;D
Deres beste.
;DJanR skrev:Roger Waters bestelars_erik skrev:Noen disset Pink Floyd her
Da må denne spilles ;D
Deres beste.
/jan