Bombe! ;D
Passer til alt, også matlaging!
Passer til alt, også matlaging!
Vedlegg
-
86.4 KB Visninger: 87
Knallplate du spiller der.nilsen64 skrev:så til noe annet
![]()
![]()
Begge platene er knallplater. Utveksling og smådiskusjoner om musikk er et av høydepunktene på sentralen om dagen..dag1234 skrev:Knallplate du spiller der.nilsen64 skrev:så til noe annet
![]()
![]()
Her går det i mer Young: There comes a time - ikke helt samme gate, men gode begge på sitt vis.
![]()
Da tar du med deg kniven og går ut og samler bjørkeris, unge mann!!!nilsen64 skrev:![]()
litt ujevn men har da sine øieblikk![]()
He,he ;Ddag1234 skrev:Men - alle har vi vårt kors å bære. Beatlestaliban er ett av dem.![]()
Enig og musikken er også bra. Hun er litt ny for meg men føler at musikken vokser etter litt spilling.lars_erik skrev:Fantastisk stemme på den dama![]()
Hun er fantastisk! Jeg elsker henne!!Anonym skrev:Enig og musikken er også bra. Hun er litt ny for meg men føler at musikken vokser etter litt spilling.lars_erik skrev:Fantastisk stemme på den dama![]()
anbefaler The Kick InsideAnonym skrev:Enig og musikken er også bra. Hun er litt ny for meg men føler at musikken vokser etter litt spilling.lars_erik skrev:Fantastisk stemme på den dama![]()
This is the first ever in-depth study of Kate Bush's life and career. "Under the Ivy" features over 70 unique and revealing new interviews with those who have viewed from up close both the public artist and the private woman: old school friends, early band mates, long-term studio collaborators, former managers, producers, musicians, video directors, dance instructors and record company executives. "Under the Ivy" undertakes a full analysis of Bush's art.
du tenker på Joan Jett ;D og ikke minst Daffy Duck platen kjøpt på rødekors bruktenH.R skrev:Etter å hatt fingern på besøk i dag hvor vi har kost oss stort med masse audiofil muzak som jeg selvsagt ikke tør poste her så er det godt å dra til med denne ;D
klart!65finger skrev:du tenker på Joan Jett ;D og ikke minst Daffy Duck platen kjøpt på rødekors bruktenH.R skrev:Etter å hatt fingern på besøk i dag hvor vi har kost oss stort med masse audiofil muzak som jeg selvsagt ikke tør poste her så er det godt å dra til med denne ;D
Takk for anbefalingenlars_erik skrev:anbefaler The Kick InsideAnonym skrev:Enig og musikken er også bra. Hun er litt ny for meg men føler at musikken vokser etter litt spilling.lars_erik skrev:Fantastisk stemme på den dama![]()
![]()
Bombe sendt i posten65finger skrev:Setter THE WHO høyere enn The Beatles
skamme seg! være så slemlars_erik skrev:Bombe sendt i posten65finger skrev:Setter THE WHO høyere enn The Beatles![]()