|
Og den blir bare bedre med tiden :dag1234 skrev:En takk til Lyngen, som lokket meg til å høre på denne fine platen!
Arcade Fire; Funeral
![]()
Det tok endel tid og den er ikke fantastisk, bare veldig veldig bra synes jeg.dag1234 skrev:Nei, jeg har ikke fått hørt på den nye enda. Har skjønt at den har gått (rett) hjem hos deg.
passende ;DJanR skrev:![]()
Vinyl.
8)
/jan
Mine favoritter er Blackest Eyes, Trains, The Sound Of Muzak, .3, Heartattack in A Layby og Collapse The Light Into Earth. Men skiva i sin helhet er en av PTs beste for min del, da det er en god sammenheng mellom alle låtene, i tillegg til at alle holder en gjennomgående god kvalitet.Anonym skrev:Vargen: Hvilke spor vil du trekke frem som gode på det Porcupine Tree albumet? Spør fordi jeg har kjøpt det men aldri fått sansen for det samtidig som jeg ser det er ganske populært her på forumet.
Selv hører jeg på denne nå:
Takk for svar, skal lytte gjennom sangene du har som favoritter etter at jeg er ferdig med Bowie.vargen skrev:Mine favoritter er Blackest Eyes, Trains, The Sound Of Muzak, .3, Heartattack in A Layby og Collapse The Light Into Earth. Men skiva i sin helhet er en av PTs beste for min del, da det er en god sammenheng mellom alle låtene, i tillegg til at alle holder en gjennomgående god kvalitet.Anonym skrev:Vargen: Hvilke spor vil du trekke frem som gode på det Porcupine Tree albumet? Spør fordi jeg har kjøpt det men aldri fått sansen for det samtidig som jeg ser det er ganske populært her på forumet.
Selv hører jeg på denne nå:![]()
Har du mange andre album av Porcupine Tree?
Det er to gode skiver.Anonym skrev:Takk for svar, skal lytte gjennom sangene du har som favoritter etter at jeg er ferdig med Bowie.vargen skrev:Mine favoritter er Blackest Eyes, Trains, The Sound Of Muzak, .3, Heartattack in A Layby og Collapse The Light Into Earth. Men skiva i sin helhet er en av PTs beste for min del, da det er en god sammenheng mellom alle låtene, i tillegg til at alle holder en gjennomgående god kvalitet.Anonym skrev:Vargen: Hvilke spor vil du trekke frem som gode på det Porcupine Tree albumet? Spør fordi jeg har kjøpt det men aldri fått sansen for det samtidig som jeg ser det er ganske populært her på forumet.
Selv hører jeg på denne nå:![]()
Har du mange andre album av Porcupine Tree?
Jeg har bare In Absentia og Deadwing.