K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
18.6 KB Visninger: 149
|
Herlig album. Litt sånn snål The Beach Boys på budsjett?? (hvilket etter min smak er en utmerket referanse). Anbefales.Roberten skrev:Billy Nicholls - Would You Belive
En reutgivelse bestående av albumet + demoer, outtakes osv fordelt på 3x12"
Noe av dette er rett og slett grisebra. Må lese meg opp på hvorfor ikke godeste Billy ble monumentalt stor i '68.
![]()
Ja, det er virkelig en fantastisk skive. Kjøpte den da den ble reutgitt på vinyl(for et par år siden ?) men den har gått helt i glemmeboken. Tok den med på jobb i dag og slet omtrent ut batteriene i Numarken i løpet av dagen.Todd skrev:Herlig album. Litt sånn snål The Beach Boys på budsjett?? (hvilket etter min smak er en utmerket referanse). Anbefales.Roberten skrev:Billy Nicholls - Would You Belive
En reutgivelse bestående av albumet + demoer, outtakes osv fordelt på 3x12"
Noe av dette er rett og slett grisebra. Må lese meg opp på hvorfor ikke godeste Billy ble monumentalt stor i '68.
![]()
Reine Rorschach-testen. Sint, nja, ok, vett ikke det akkurat. Men asymetrisk, og derfor gir hun et tvetydig og litt forstyrret uttrykk, imo. Ene halvansiktshalvdelen sier velkommen, mens den andre sier pigg av, vil jeg si. Samtidig er det en diagonalitet i ansiktet, der høyre øye og venstre munn samsvarer, og vice vesa. Det forsterker inntrykket av forstyrrelse.Todd skrev:Pen dame, hun på Contra coveret, men sint.
You like?65finger skrev:denne
Svært godt! den eter seg inn i sjelenTownes skrev:You like?65finger skrev:denne
Ja, de lagde tre virkelig gode album. Nesten litt vemodig å høre dem igjen i dag.dag1234 skrev:This Motal Coil; Filigree & Shadow. Et nydelig album!
Vemodig? Jeg synes de har holdt seg usedvanlig godt. Eller så er det bare smaken min som har utviklet seg liteGjestemedlem skrev:Ja, de lagde tre virkelig gode album. Nesten litt vemodig å høre dem igjen i dag.dag1234 skrev:This Motal Coil; Filigree & Shadow. Et nydelig album!
Ok, jeg setter Neon Bible på pause for å høre hva dette er for noe.dag1234 skrev:This Motal Coil; Filigree & Shadow. Et nydelig album!
![]()
Hør, hør Lyngen! Du er jo en mann med smak, så dette liker du sikkert. ???Lyngen skrev:Ok, jeg setter Neon Bible på pause for å høre hva dette er for noe.dag1234 skrev:This Motal Coil; Filigree & Shadow. Et nydelig album!
![]()