- Ble medlem
- 28.06.2009
- Antall liker
- 47
The Posies - Frosting On The Beater
Det er jo diger skrift på albumet som jeg trodde alle klarte å leseTownes skrev:@LyngenLyngen skrev:
Gidder du skrive artist/tittel og? Ingen av innleggene dine har vist til nå i dag, så antar alt er bilder fra blogs?
Hender jo eg blir nysgjerrig på ka du snurrer, siden du er nokså orientert på nye ting som rører seg...
Vel, som sagt. Innleggene kommer opp blanke, grunnet websense på it avd. Da hjelper det jo svært lite om det er font 128 på coveret.Lyngen skrev:Det er jo diger skrift på albumet som jeg trodde alle klarte å leseTownes skrev:@LyngenLyngen skrev:
Gidder du skrive artist/tittel og? Ingen av innleggene dine har vist til nå i dag, så antar alt er bilder fra blogs?
Hender jo eg blir nysgjerrig på ka du snurrer, siden du er nokså orientert på nye ting som rører seg....
Alså; Cold War Kids
Da er det ikke vanskelig å finne albumtittelen heller om man er nysgjerrig.
baluba bor i Bergen. Townes bor i Bergen. Man aner et mønster.Townes skrev:Vel, som sagt. Innleggene kommer opp blanke, grunnet websense på it avd. Da hjelper det jo svært lite om det er font 128 på coveret.
Og det er strengt tatt mer stress å velge "siter" for å få opp en link i teksformat (som mulig lar seg identifisere ut fra URL), enn å skrive ka man hører på
Men whatever, no big deal altså...
Mulig vi har et kvalitetsspamfilter...Roberten skrev:baluba bor i Bergen. Townes bor i Bergen. Man aner et mønster.Townes skrev:Vel, som sagt. Innleggene kommer opp blanke, grunnet websense på it avd. Da hjelper det jo svært lite om det er font 128 på coveret.
Og det er strengt tatt mer stress å velge "siter" for å få opp en link i teksformat (som mulig lar seg identifisere ut fra URL), enn å skrive ka man hører på
The Cool Jerks - Aus Dem Weg
Sorry, dette er det eneste bildet jeg fant. Jeg vet at det er ubegripelig stort. Noe jeg altså beklager.
![]()
Vet jeg vel ;DErosLoveking skrev:like forstyrrende hver gang det coveret der Jan.![]()
Jeg er dårlig til lese ser jeg :-\. Jeg bare tar et tilfeldig bilde fra google i passe størrelseTownes skrev:Vel, som sagt. Innleggene kommer opp blanke, grunnet websense på it avd. Da hjelper det jo svært lite om det er font 128 på coveret.Lyngen skrev:Det er jo diger skrift på albumet som jeg trodde alle klarte å leseTownes skrev:@LyngenLyngen skrev:
Hender jo eg blir nysgjerrig på ka du snurrer, siden du er nokså orientert på nye ting som rører seg....
Alså; Cold War Kids
Da er det ikke vanskelig å finne albumtittelen heller om man er nysgjerrig.
Jeg har faktisk bare The Woods, så immaten til coveret skal sjekkes!Roberten skrev:Steike bra, ja. Beste ? Neppe. Det coveret ser nok mer slik utLyngen skrev:Er ikke denne deres beste plate?
![]()
Steike bra skive!!
![]()
Sandbox, Propeller, Jellyfish Reflector osv osv, det er mye gull ja. Dessverre er det lenge siden han traff en skikkelig åre.
Det blir bra å få henne i levende live ja. Jeg forventer bakoversveis.ErosLoveking skrev:Halvliter iskald rom&cola. Satti! ;D
Siste skive for kvelden. Snart er det sosialt liv og ekte vare som teller.![]()
![]()
![]()
Du har også en tendens til å være litt uforsiktig med det du skriver i poster med dette coveret også. Du vet at alle her inne tenker koffert hele tiden. Det er rett og slett kompulsivt med så mange umodne, middelaldrende menn og deres yngre artsfrender. Og med et bilde som det så gjør du jobben fryktelig enkel noen ganger med dine fine beskrivelser av dagliglivet ditt. Fortsett gjerne med det, for det er et høydepunkt for dagen når du klarer å kombinere dette coveret med en rapport fra dagliglivet ditt. Som vi kan missforstå med det største fornøyelse. Keep it coming, please.JanR skrev:Vet jeg vel ;DErosLoveking skrev:like forstyrrende hver gang det coveret der Jan.![]()
/jan