- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Randy Newman; Sail away
Et bilde du tilsynelatende har tatt etter en økt i garasjen, som du føler gjør at du fortjener å ikle deg klær i vinyl og lær. Jeg våger ikke å spørre om hva den økten i garasjen gikk ut på, men hva gjør denne litt spesielle historien i "Hva lytter du til?"-tråden?JanR skrev:Etter en "hard" økt i garasjen så er det her på sin plass, vinyl ;-
![]()
/jan
Holder på med ett rom i garasjen til en av "guttungene", ikke værre enn detbaluba skrev:Et bilde du tilsynelatende har tatt etter en økt i garasjen, som du føler gjør at du fortjener å ikle deg klær i vinyl og lær. Jeg våger ikke å spørre om hva den økten i garasjen gikk ut på, men hva gjør denne litt spesielle historien i "Hva lytter du til?"-tråden?JanR skrev:Etter en "hard" økt i garasjen så er det her på sin plass, vinyl ;-
![]()
/jan
Synest disse 2 nye sangene låter flott jeg!Singh skrev:Så er den nye singelen til Rush her, mens vi venter på Albumet Clockwork Angels. De skal forøvrig spille Moving Pictures i sin helhet på konsertene i sommer/høst så da er det bare og ha kofferten klar. Siden de ikke kommer til europa i denne omgangen må vi over dammen for og se dem. Ellers så snurrer Gackt i spilleren og de siste ankommende platene, men det synd de fleste er import og høye priser ;D
Singh