Sharon Jones? he he. Skal komme med en liveanmeldelse i morra. Nevner kanskje plata på utpust der......Roberten skrev:Og hva synes så herren om de to førnevnte bandene ?
Uventet fri er gode ting ! Særlig etter en slik rundreise som du har vært på.ErosLoveking skrev:Sharon Jones? he he. Skal komme med en liveanmeldelse i morra. Nevner kanskje plata på utpust der......Roberten skrev:Og hva synes så herren om de to førnevnte bandene ?
Akkurat nå er jeg mest opptatt av det faktum at jeg er hjemme hos mine kjære, anlegget inkludert. :-X ;D Uventet frikveld er digg.
The Soft Pack? Går nesten rett inn på første lytt. Catchy og bra driv. Liten mistanke om at det kan, understreker kan, være en plate som en kan gå lei av hvis en hører får ofte på den. hmmmmmmmm
Ja, den er friksjonsfri. Har lurt på det samme selv, men har ikke svaret ennå. Kanskje en mellomting? Slett ingen klassiker, men en plate det som oftes er artig å sette på?ErosLoveking skrev:The Soft Pack? Går nesten rett inn på første lytt. Catchy og bra driv. Liten mistanke om at det kan, understreker kan, være en plate som en kan gå lei av hvis en hører for ofte på den. hmmmmmmmm
Den er flottErosLoveking skrev:Siste for kvelden
Okkervil River - "Black Sheep Boy"
![]()
Er altfor skeptisk med det albumcoveret :-\Gjestemedlem skrev:Anbefales!