kun utgitt på CD, så da er det ikke så mye valg

|
Hmmmm, den har jeg ikke. Da får jeg heller satse på "Ray Ray" isteden. Jeg har spilt "The Way I See It" en god del i det siste, så jeg foretrekker "Ray Ray" for tiden. Men jeg synes fortsatt at Saadiq nådde en topp i 08.Todd skrev:Og i mine ører er The Nightfly et fantastisk album
Spiller nå noe Raphael Saadiq early days. Fine greier.
![]()
hvilken plate er det. her på sykehuset er det rock´n roll! det surkler og piper og smeller i dører. Venter på neste pose med antibiotika kl 2400. anderledes helgH.R skrev:mens jeg venter på fingern's helse skal bedres
Jono El Grande - Neo Dada65finger skrev:hvilken plate er det. her på sykehuset er det rock´n roll! det surkler og piper og smeller i dører. Venter på neste pose med antibiotika kl 2400. anderledes helgH.R skrev:mens jeg venter på fingern's helse skal bedres
;D65finger skrev:Venter på neste pose med antibiotika kl 2400. anderledes helg
men burde jo strengt tatt valgt fevergreens albumet....H.R skrev:Jono El Grande - Neo Dada65finger skrev:hvilken plate er det. her på sykehuset er det rock´n roll! det surkler og piper og smeller i dører. Venter på neste pose med antibiotika kl 2400. anderledes helgH.R skrev:mens jeg venter på fingern's helse skal bedres
http://open.spotify.com/album/7Flv69C2enLTBIRunWYyXh
Todd skrev:John Cale gjore mye bra post Velvet Underground. Først og fremst 'Paris 1919', men også denne.
![]()