Må vel bli Cohen det...
Vedlegg
-
36 KB Visninger: 167
Bananacoladas inn i nebb! aldri feil!Roberten skrev:Denne mens jeg pønsker ut hva middagen skal bestå av. Uansett må jeg på butikken, profilbildet til Fingern har gjort at jeg er nødt til å kjøpe inn ananas. Frosne bananer og rom har jeg allerede..
![]()
fikk et flash i huet akkurat nåRoberten skrev:Det er sjeldent feil med munngodt![]()
lurer på hva snusing blir sammenlignet medErosLoveking skrev:fikk et flash i huet akkurat nåRoberten skrev:Det er sjeldent feil med munngodt![]()
http://www.dagbladet.no/2010/02/24/nyheter/utenriks/royking/10564967/
Superkrefter og det å vinne alle øvelsene i OL samtidig. Prinsessen og halve kongeriket er det jo ingen som vil ha lenger.65finger skrev:lurer på hva snusing blir sammenlignet medErosLoveking skrev:fikk et flash i huet akkurat nåRoberten skrev:Det er sjeldent feil med munngodt![]()
jeg tar prinsessen og pengene beskjeden som jeg erRoberten skrev:Superkrefter og det å vinne alle øvelsene i OL samtidig. Prinsessen og halve kongeriket er det jo ingen som vil ha lenger.65finger skrev:lurer på hva snusing blir sammenlignet medErosLoveking skrev:fikk et flash i huet akkurat nåRoberten skrev:Det er sjeldent feil med munngodt![]()
Biter tennene sammen. Hun har fin stuss. lytter til denneRoberten skrev:;D Tør du være et sted hvor Ari har vært før deg sier jeg velbekomme og lykke til.
50% enigA Boy Named Sue skrev:En fantastisk god skive
på tide å få noen Navigatorstitler i samlingen. hvor bør jeg starte?Roberten skrev:Navigators - Straight And Narrow
Igjen og igjen og igjen
Straight and Narrow.65finger skrev:på tide å få noen Navigatorstitler i samlingen. hvor bør jeg starte?Roberten skrev:Navigators - Straight And Narrow
Igjen og igjen og igjen
Debutplaten må kjøpes på vinyl i henhold til plan65finger skrev:på tide å få noen Navigatorstitler i samlingen. hvor bør jeg starte?Roberten skrev:Navigators - Straight And Narrow
Igjen og igjen og igjen
takkerErosLoveking skrev:Straight and Narrow.65finger skrev:på tide å få noen Navigatorstitler i samlingen. hvor bør jeg starte?Roberten skrev:Navigators - Straight And Narrow
Igjen og igjen og igjen
Dersom du skal ha av førstetrykket på 300 ex er det bare å gi et lite pip, så fikser vi det lett.65finger skrev:Debutplaten må kjøpes på vinyl i henhold til plan65finger skrev:på tide å få noen Navigatorstitler i samlingen. hvor bør jeg starte?Roberten skrev:Navigators - Straight And Narrow
Igjen og igjen og igjen
PipRoberten skrev:Dersom du skal ha av førstetrykket på 300 ex er det bare å gi et lite pip, så fikser vi det lett.65finger skrev:Debutplaten må kjøpes på vinyl i henhold til plan65finger skrev:på tide å få noen Navigatorstitler i samlingen. hvor bør jeg starte?Roberten skrev:Navigators - Straight And Narrow
Igjen og igjen og igjen
Eros, skal vi ordne avlevering i løpet av nærmeste fremtid ?
Slippes i følge Amazon.com 9 mars.ErosLoveking skrev:jobber ut helga og det betyr fri neste uke. Vi får komme tilbake til det da.
Har ikke tenkt å smyglytte på spotify. Venter til jeg har ekte vare.
Er forresten Johnny Cash VI å få på platebaren. Noen som vet? (vinyl selvsagt)