Samme opplevelse har jeg hattRoberten skrev:Ah, den er fin den der, Fingern ! I starten synes jeg det gikk altfor fort og jeg klarte ikke helt å henge med i svingene, men den har vokst skikkelig på meg.
Artic Monkeys plata er okkesom dritbra!!!atonal skrev:Må innrømme at jeg hadde gitt opp Gardiners niende, men får gi den en sjangs til da :-\
Nå går det i Arctic Monkeys
![]()
Herlig låt! Tror nesten jeg må finne frem denne på vinyl.Gjestemedlem skrev:David Bowie - The Gospel According To Tony Day
Jeg vokste opp med 'Images 66-67'. Fabelaktig samleplate som vekker mange minner hos meg. Og hvilket cover med rare bilder.vta skrev:Herlig låt! Tror nesten jeg må finne frem denne på vinyl.
Hvor og når?Gjestemedlem skrev:Er dette verdt å få med seg forresten?
"DEE RANGERS (SE) + SCAMPI CHIPS DIP OG CAMPARI + THEE RABBENS + DJ´S"
Roberten skrev:Det er godt å se at du drar frem Cynics med jevne mellomrom, Eros. Steike for et band ! Jeg hadde gleden av å gi Rock'n'Roll i bursdagsgave til en Cynics jomfru for et par uker siden, han har naturlig nok blitt stormende forelsket![]()
http://konsertoversikt.no/konsert/4287/ErosLoveking skrev:Hvor og når?Gjestemedlem skrev:Er dette verdt å få med seg forresten?
"DEE RANGERS (SE) + SCAMPI CHIPS DIP OG CAMPARI + THEE RABBENS + DJ´S"
Dee Rangers er alltid verdt å få med seg.
Haha, det vil jo åpne muligheten for at han virkelig får loddet dypet på sin forelskelse i The Cynics ;DErosLoveking skrev:Hvor forelsket da? du vet vokalist Michael stiller jo gjerne til kombinert. :-X ;D
Cynics er et av mine største band fra ungdomstida. Kommer aldri til å gå lei. Festgaragerock så det holder. Nevnte Michael er jo også en av nåtidens beste vokal"screamere", sammen med den stødige sagverksgitaren til Greg så er det en vinner.