[No message]
Vedlegg
-
4.7 KB Visninger: 111
|
Bra var den ihvertfall. Fikk meg et nytt bekjentskap der.Burnt_Island skrev:decibelius: Afghan Whigs sin congregation er en klassiker!
Army of Lovers, ja det hadde vært no´.............. not. ;DRoberten skrev:Et lite øyeblikk trodde jeg Eros hørte på Army Of Lovers..
Jeg er hodestups forelsket i The Mystreated i dag, men jeg fant ikke noe cover på nettet sånn i farten.
Tror jaggu jeg skal herme deg etter Bloody Hollies.decibelius skrev:Afghan Whigs - Congregation (1992)
En av de aller beste rockeskivene, spør du meg![]()
Der var'n ja ! ;DErosLoveking skrev:Army of Lovers, ja det hadde vært no´.............. not. ;D
Setter likeså godt på denne.![]()
![]()
det er gutta som har klippa seg. ;D
Denne låter alltid braLyngen skrev:
Skrømt! Har nettopp spilt den. Den holder seg utrolig godt og er ikke langt unna "Yoshimi". Og dette er et ensemble som utvikler seg; ref. "Embryonic"Todd skrev:Denne låter alltid braLyngen skrev:![]()
Så kjekt at du liker dem.Roberten skrev:Oh...Gjestemedlem, din sjarmerende skøyer av en bergenser, Television Personalities er så herlig ! Og 'Don't The Kids Just Love It' lp'en er fantastisk. Ha, at en Hordalending skulle få meg i så godt humør på en torsdags kveld hadde jeg ingen anelse om.