Denne
Vedlegg
-
38.6 KB Visninger: 222
|
Vince Clarke/Allison Moyet...hans genialt enkle arrangementer og hennes karakteristiske stemme utgjorde den perfekte synthpop duo spør du meg...JanR skrev:Artig skive
![]()
/jan
Dette er jo bare luft hos meg :Lyngen skrev:Denne har jeg også hørt på i dag. Knallplate minus én låt. Terningkast 6.mikefish skrev:![]()
mvh. s,
millioner takk!! for at du hadde den med deg Roberten. Nu er det på tide med frokost og detteRoberten skrev:Jeg har vært hardt på Springsteenkjøret etter økten i Stallen ;D
Selv hører jeg på Magnetic Fields fantastiske konsert i Town Hall, NYC fra 2008 og drømmer meg tilbake til konserten i Gamle Logen samme året. Heldigvis bare 3 måneder til de er her igjen. Lykke.
![]()
notabene, bildet er fra konserten i Town Hall.
Neeeiii...var på Apollon i dag, og så glemte jeg jammen å spørre etter noe med Porcupine Tree. Kanon musikk etter hva jeg har hørt på Spotify, så her er det bare å begynne å samle.SOA skrev:Denne kanonbra skiva (Porcupine tree)...på vinyl![]()
ubegripelig kult cover!Roberten skrev:Ble tungt inspirert av decibelius og måtte slenge denne på tallerkenen. Sannsynligvis beste norske albumet sammen med 'The Seats Are Soft But...' Han kaller det sitt nabolag, vel, snur du deg 180 grader og går 300 meter oppover brosteinsveien til Hegdehaugen kommer du til mitt.
![]()
legg fra deg coveret så går det bedre 8)decibelius skrev:Etter å ha sett intervju med denne dritkule (og dritpene) dama på TV, måtte jeg sjekke ut skiva hennes, men sliter med å konse på musikken :![]()