Midnight Choir - Olsen's Lot
Vedlegg
-
2.9 KB Visninger: 134
Det her var innmari bra må jeg få tak i ja65finger skrev:Denne
Kjøp alt med Monster Magnet.Nikko03 skrev:Det her var innmari bra må jeg få tak i ja65finger skrev:Denne
![]()
det er et band jeg har alt av. første heter "spine of god" tror jeg hørte den i 91-92 en gangErosLoveking skrev:Kjøp alt med Monster Magnet.Nikko03 skrev:Det her var innmari bra må jeg få tak i ja65finger skrev:Denne
![]()
Blir ikke feil.![]()
![]()
det er et band jeg har alt av. første heter "spine of god" tror jeg hørte den i 91-92 en gang65finger skrev:Kjøp alt med Monster Magnet.
Blir ikke feil.![]()
![]()
Nærmere pop går det nesten ikke an å komme. Goosebumps all over.Roberten skrev:Egentlig skulle jeg finne frem More Parts Per Million av Thermals, hadde helt glemt at jeg hadde denne skiva her. Fy skamme meg ! Another Girl Another Planet er jo alene verdt en gullmedalje.
ErosLoveking skrev:Nærmere pop går det nesten ikke an å komme. Goosebumps all over.Roberten skrev:Egentlig skulle jeg finne frem More Parts Per Million av Thermals, hadde helt glemt at jeg hadde denne skiva her. Fy skamme meg ! Another Girl Another Planet er jo alene verdt en gullmedalje.
![]()
Jeg også syns hårene står når jeg hører flott musikk som denne...
BMG må jeg få tak i, godt du minte meg påGeir_H skrev:Starter dagen med denne.(DVD Audio)