Strawbs blir neste. Manassas er jo veeeldig lang.
Vedlegg
-
6.3 KB Visninger: 157
Og Manassas skal på igjen. Må bare gjøre et nyttig øl innkjøp ;D.united59 skrev:Godt inne i Stephen Stills - Manassas
![]()
Og det tredje kaffekruset.
Burde gjort noe nyttig, men...![]()
Så lenge siden jeg har hørt den sammenhengende. Holder seg veldig godt.oct skrev:Og Manassas skal på igjen. Må bare gjøre et nyttig øl innkjøp ;D.united59 skrev:Godt inne i Stephen Stills - Manassas
![]()
mvh
Neppe kjønns-skiftet. Mer kvinnegruppa Ottar :-[.united59 skrev:Så lenge siden jeg har hørt den sammenhengende. Holder seg veldig godt.oct skrev:Og Manassas skal på igjen. Må bare gjøre et nyttig øl innkjøp ;D.united59 skrev:Godt inne i Stephen Stills - Manassas
![]()
mvh
Passet fint til kaffe, aviser og dagens sudoku en rolig lørdag.
Ut og kjøpe øl og mat ja, nærmest urnyttig det.
Hva er forresten et eks-kvinnfolk, kjønnskiftet over til mannearten?
Har bare hørt en mp3 versjon så langt så lydkvaliteten skal jeg ikke mene for mye om foreløpig, men det er ingenting jeg reagerer på så langt. Musikalsk derimot syns jeg foreløpig den er litt blek. Lite nytt og litt kjedelig er førsteinntrykket.Lyngen skrev:Tror jeg skal spare Sigur Rós albumet litt før den lanseres offentlig. Skal uten tvil kjøpe den fysiske utgaven.
Nu;
![]()
jeg vet ikke helt....
Den elendige lydkvaliteten ødela førsteinntrykket dessverre, men må prøve å se litt forbi dette. Ikke helt overbevisende. Litt redd det ble et bomkjøp.
Flere som reagerer på lyden på Spiritualized skiva? Det er sjelden jeg lar meg sjenere veldig av lyden.
Hva mener du med det?oct skrev:Den første er ani di franco . Meget dyktig gitarist. Neppe medlem av noen kvinnesaks-gruppe ;D.
mvh
Der tok jeg jo grundig feil :-[. Selv om jeg har nesten komplett samling. Dårlig research fra min side. Beklager.bluesbreaker skrev:Hva mener du med det?oct skrev:Den første er ani di franco . Meget dyktig gitarist. Neppe medlem av noen kvinnesaks-gruppe ;D.
mvh
Jeg trodde De Franco er en kjent feminist, som heller ikke legger skjul på det når hun uttrykker seg kunstnerisk..
Det går bra vett duoct skrev:Der tok jeg jo grundig feil :-[. Selv om jeg har nesten komplett samling. Dårlig research fra min side. Beklager.bluesbreaker skrev:Hva mener du med det?oct skrev:Den første er ani di franco . Meget dyktig gitarist. Neppe medlem av noen kvinnesaks-gruppe ;D.
mvh
Jeg trodde De Franco er en kjent feminist, som heller ikke legger skjul på det når hun uttrykker seg kunstnerisk..
mvh
Ok, men jeg hører vanligvis ikke noe forskjell mellom mp3 og lossless jeg da. Jeg synes det var en eneste stor grumsete grøt med nesten mono lyd :-\. Er litt blek ja. Får se om den kommer seg.Burnt_Island skrev:Har bare hørt en mp3 versjon så langt så lydkvaliteten skal jeg ikke mene for mye om foreløpig, men det er ingenting jeg reagerer på så langt. Musikalsk derimot syns jeg foreløpig den er litt blek. Lite nytt og litt kjedelig er førsteinntrykket.Lyngen skrev:Tror jeg skal spare Sigur Rós albumet litt før den lanseres offentlig. Skal uten tvil kjøpe den fysiske utgaven.
Nu;
![]()
jeg vet ikke helt....
Den elendige lydkvaliteten ødela førsteinntrykket dessverre, men må prøve å se litt forbi dette. Ikke helt overbevisende. Litt redd det ble et bomkjøp.
Flere som reagerer på lyden på Spiritualized skiva? Det er sjelden jeg lar meg sjenere veldig av lyden.
Jada, flink dame, og meget bra lydproduksjon er det hvertfall på det jeg har med henne.motoren skrev:Det går bra vett duoct skrev:Der tok jeg jo grundig feil :-[. Selv om jeg har nesten komplett samling. Dårlig research fra min side. Beklager.bluesbreaker skrev:Hva mener du med det?oct skrev:Den første er ani di franco . Meget dyktig gitarist. Neppe medlem av noen kvinnesaks-gruppe ;D.
mvh
mvhdyktig er hun uansett
mvh
Den er ny og ukjentunited59 skrev:Neal Casal - Sweeten the Distance (2012)
![]()
En av kardinalene til Ryan Adams.
Men han har stått seg bra alene også, både før og etter.
California-light country-rock.bluesbreaker skrev:Den er ny og ukjentunited59 skrev:Neal Casal - Sweeten the Distance (2012)
En av kardinalene til Ryan Adams.
Men han har stått seg bra alene også, både før og etter.![]()