Setter på denne, og tar ett minutt "stillhet".
Vedlegg
-
22.6 KB Visninger: 123
|
En gang til.Geir Kristiansen skrev:
Snurra den der tidligere idag, virket ikkje helt ueffen.united59 skrev:Tilbake til nåtida, på tide med en øl snart er det vel også.
Wrinkle Kneck Mules - Apprentice to Ghosts (2012)
![]()
Det er det totale volumet det kommer an på, ikke starttidspunktet.Bartesam skrev:Har drukket øl i timesvis jeg ;D
Litt usikker. Den er nok bedre med noen øl innabord, litt "fest-på-låven-musikk".Townes skrev:Snurra den der tidligere idag, virket ikkje helt ueffen.united59 skrev:Tilbake til nåtida, på tide med en øl snart er det vel også.
Wrinkle Kneck Mules - Apprentice to Ghosts (2012)
![]()
Jeg syntes i fjor den var bra, men at det var mange som var bedre.Townes skrev:Blitzen Trapper - American Goldwing (2011)
![]()
Hadde uten tvil havnet på topp 10 i fjor hadde eg fått den med meg litt før. Begynner å bli (alt for) treig.
Feitaboogie.
Du sverger til tarmskylling, skjønner jeg. :-\dag1234 skrev:Det kan bli langt bedre.
Treliter rødvin rektalt og disse, da er vi i lykkeland en stakket stund:
The Shins - Port of morrow
Even S skrev:Toe Fat på vinyl. Knall plate![]()
Ingen skylling. Det gjelder å være tilkneppet nedentil og holde igjen. Ellers forsvinner hele poenget. Som jo er nytelsen. Grønnsåpeoppløsning derimot, den må ut. Deri er der intet å hente. Men desto mer å kvitte seg med.united59 skrev:Du sverger til tarmskylling, skjønner jeg. :-\dag1234 skrev:Det kan bli langt bedre.
Øl og schnaps er det rette i dag.
Rødvin er hverdagsmelka.![]()
Dag!! Nå må du slutte å drikke farget tresprit! Ta en single malt, og lev lengre. Uten hemoroider og med synet i behold. Også gangsynet.dag1234 skrev:Ingen skylling. Det gjelder å være tilkneppet nedentil og holde igjen. Ellers forsvinner hele poenget. Som jo er nytelsen. Grønnsåpeoppløsning derimot, den må ut. Deri er der intet å hente. Men desto mer å kvitte seg med.united59 skrev:Du sverger til tarmskylling, skjønner jeg. :-\dag1234 skrev:Det kan bli langt bedre.
Jeg drikker den ikke.lars_erik skrev:Dag!! Nå må du slutte å drikke farget tresprit! Ta en single malt, og lev lengre. Uten hemoroider og med synet i behold. Også gangsynet.dag1234 skrev:Ingen skylling. Det gjelder å være tilkneppet nedentil og holde igjen. Ellers forsvinner hele poenget. Som jo er nytelsen. Grønnsåpeoppløsning derimot, den må ut. Deri er der intet å hente. Men desto mer å kvitte seg med.united59 skrev:Du sverger til tarmskylling, skjønner jeg. :-\dag1234 skrev:Det kan bli langt bedre.
Du tar den intravenøst? Effektiv det. Man blir blind fortere slik.dag1234 skrev:Jeg drikker den ikke.lars_erik skrev:Dag!! Nå må du slutte å drikke farget tresprit! Ta en single malt, og lev lengre. Uten hemoroider og med synet i behold. Også gangsynet.dag1234 skrev:Ingen skylling. Det gjelder å være tilkneppet nedentil og holde igjen. Ellers forsvinner hele poenget. Som jo er nytelsen. Grønnsåpeoppløsning derimot, den må ut. Deri er der intet å hente. Men desto mer å kvitte seg med.united59 skrev:Du sverger til tarmskylling, skjønner jeg. :-\dag1234 skrev:Det kan bli langt bedre.
Ikke fullt så desperat. Jeg tar den rektalt.lars_erik skrev:Du tar den intravenøst? Effektiv det. Man blir blind fortere slik.dag1234 skrev:Jeg drikker den ikke.lars_erik skrev:Dag!! Nå må du slutte å drikke farget tresprit! Ta en single malt, og lev lengre. Uten hemoroider og med synet i behold. Også gangsynet.dag1234 skrev:Ingen skylling. Det gjelder å være tilkneppet nedentil og holde igjen. Ellers forsvinner hele poenget. Som jo er nytelsen. Grønnsåpeoppløsning derimot, den må ut. Deri er der intet å hente. Men desto mer å kvitte seg med.united59 skrev:Du sverger til tarmskylling, skjønner jeg. :-\dag1234 skrev:Det kan bli langt bedre.
![]()
Satte den på igjen, bra, men fortsatt ikke bergtatt.united59 skrev:Jeg syntes i fjor den var bra, men at det var mange som var bedre.Townes skrev:Blitzen Trapper - American Goldwing (2011)
![]()
Hadde uten tvil havnet på topp 10 i fjor hadde eg fått den med meg litt før. Begynner å bli (alt for) treig.
Feitaboogie.
Må vel finne den fram snart igjen jeg også da. Det er dette med modningen.....![]()
Single malt og Jimmy Page/Robert Plant. Det tangerer hvertfallroger skrev:Øl og whisky (Caol Isla) og masse gammel Zappa. Kan det ble bedre?
Roger
:-XLyngen skrev:Må hvile ut etter Frp landsmøte: